Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Idéer til hårforandring mottas med takk!

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-12-06, 21:21   #1
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.678
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Idéer til hårforandring mottas med takk!

Jeg har så lyst til å gjøre noe med håret...
Slik ser jeg ut nå (Og slik har jeg sett ut i en 5-6 år) - Nå vil jeg ha litt mer frisyre og evt litt annen farge...



Noen ideer? What's hot and what's not?

Jeg har naturlig fall,så jeg vurderer å bare klippe det endel kortere, lysne det litt og la krøllene få komme fram...men kanskje jeg skal prøve noe annet?

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 21:23   #2
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Idéer til hårforandring mottaes med takk!

Bob er jo veldig i tiden nå.
Hva med en litt lang bob, med eller uten lugg, og noen striper

Noe a la avataren min

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.

Sist redigert av Martis : 03-12-06 kl 21:24. Årsak: Føyde til noe...
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 21:33   #3
Bequita
Walking in the air
 
Bequita sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.477
Bequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Idéer til hårforandring mottaes med takk!

Du har jo kjempefint hår, da! Hørtes lurt ut å klippe litt hvis du ønsker å "bli litt ny", men ikke slipp frisøren helt løs. Det har i hvertfall jeg opplevd at kan bli litt rart... Jeg har også fall og da er for eksempel pannelugg fullstendig umulig.

Men noen striper kan være lekkert, litt brede felter som frisøren lager med folie (ikke sånn hette hvor de bare tar små fjoner). Både en mørkere og en lysere tone synes jeg kan friske opp mye.

Eller hva med lilla?

__________________

Bequita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 21:37   #4
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.678
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Idéer til hårforandring mottaes med takk!

Opprinnelig lagt inn av Bequita, her.

Du har jo kjempefint hår, da! Hørtes lurt ut å klippe litt hvis du ønsker å "bli litt ny", men ikke slipp frisøren helt løs. Det har i hvertfall jeg opplevd at kan bli litt rart... Jeg har også fall og da er for eksempel pannelugg fullstendig umulig.

Men noen striper kan være lekkert, litt brede felter som frisøren lager med folie (ikke sånn hette hvor de bare tar små fjoner). Både en mørkere og en lysere tone synes jeg kan friske opp mye.

Eller hva med lilla?

Takk og takk - Nei, pannelugg utgår med mindre jeg vil bruke en liten time på håret hver morgen...*glem det!!!* Jeg pleier å bruke folie når jeg lysner håret - mest fordi jeg er noe helt sinnsykt hårkjælen!

Jeg møtte mora til en kompis av meg for noen dager siden og hun presterte å si at jeg så helt likedan ut nå som da jeg var femten!!! - føler behovet for å forandre litt da altså!

Tar gjerne imot flere ideer! - Synes carrie-ideen er fin også!!!

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 22:35   #5
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.127
Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Sv: Idéer til hårforandring mottaes med takk!

Ikke alle pannelugger krever like mye arbeid. En skrålugg kan du kjemme bort eller ha inntil ansiktet. Ikke så mye arbeid egentlig. Jeg synes en eller annen form for pannelugg, lang eller kort, skrå eller rett, ofte er finere enn ingen lugg. Kommer jo litt an på ansiktsfasongen din også. Jeg, for eksempel, passer ikke så godt å ikke ha lugg.

Hvis jeg var deg ville jeg brukt litt ekstra penger på en flink frisør som skjønner seg på hva som passer hvem. Jeg pleier veldig ofte diskutere med frisøren og bestemmer meg ikke for noe spesielt på forhånd. Jeg ender som regel opp med å stole på frisøren og har så langt bare blitt skuffet èn gang. Da endte jeg opp med hockeysveis rett før det var skikkelig in.

__________________

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 22:39   #6
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.678
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Idéer til hårforandring mottaes med takk!

Ja, jeg vet akkurat hvilken frisør jeg skal bruke om jeg skal bli fornøyd! - Jeg vil helst farge håret med REDKEN hårfarge, og jeg har en frisør som klipper bra, har peiling på farge - og som er gøy å snakke med i tillegg...

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 22:54   #7
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Idéer til hårforandring mottaes med takk!

Her er masse frisyretips, og endel av dem kan du prøve med eget bilde.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-06, 17:47   #8
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Idéer til hårforandring mottaes med takk!

Gå med åpent sinn til en flink frisør og gi ham/henne frie hender! De pleier å vite hva de gjør. Du må nok ha noe nytt og fancy til jul, ja!

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-06, 21:40   #9
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Idéer til hårforandring mottaes med takk!

Opprinnelig lagt inn av Gremli Skremli, her.

Gå med åpent sinn til en flink frisør og gi ham/henne frie hender! De pleier å vite hva de gjør. Du må nok ha noe nytt og fancy til jul, ja!

Skal du klippes, da, Gremli ?

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-06, 22:45   #10
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Idéer til hårforandring mottaes med takk!

Jeg har fått min moteklipp allerede! Er så heldig at jeg deler kontor med to frisørlærere...

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-06, 09:32   #11
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.678
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Idéer til hårforandring mottaes med takk!

Opprinnelig lagt inn av Gremli Skremli, her.

Jeg har fått min moteklipp allerede! Er så heldig at jeg deler kontor med to frisørlærere...

Gremli er hipp og kul på håret (har ikke sett henne real life, men høres veldig hipp og kul ut iallefall...)
Jeg er forøvrig fortsatt like kjedelig...MEN han ene fyrens om lurte på om jeg var gravid for noen uker siden, trodde jeg var 35 år, så nå har jeg gått fra 15 til 35 på under en uke ...

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-06, 10:20   #12
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Idéer til hårforandring mottaes med takk!

Har du funnet frisyre?

Jeg klippet meg for en stund siden, en "rufsete bob med tung lugg" eller noe i den duren. Veldig fornøyd! Har ikke så langt hår, men lengde. Lett å ordne, og ser bra ut om jeg ikke gjør noe med det.
Jeg ga frisøren frie hender til å finne noe som passet meg.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-06, 11:58   #13
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Idéer til hårforandring mottaes med takk!

Det er vel noe sånn jeg også har. Den er lang på den ene sida og kort på den andre.

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-06, 13:14   #14
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.678
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Idéer til hårforandring mottaes med takk!

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

Har du funnet frisyre?

Jeg klippet meg for en stund siden, en "rufsete bob med tung lugg" eller noe i den duren. Veldig fornøyd! Har ikke så langt hår, men lengde. Lett å ordne, og ser bra ut om jeg ikke gjør noe med det.
Jeg ga frisøren frie hender til å finne noe som passet meg.

Har ikke funnet frisyre, og nå ender tannlegen opp med å få mine ekstra grunker denne mnd...MEN i januar vil jeg nok ende opp med rufsete, lang bob med evt tynn lugg...I tillegg til noko attåt på fargefronten..(lysne det litt kanskje)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-06, 13:59   #15
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Idéer til hårforandring mottaes med takk!

Ja, huff det er dyrt å gå til frisøren.

Jeg hadde en kjempesnill storesøster som forbarmet seg over arbeidsledige, blakke meg, da jeg skulle på et jobbintervju. Hun ringte frisøren, bestilte time, kom innom og betalte klipp, striper og farge og var veldig fornøyd med at jeg var glad. Jeg må si meg heldig som har en så snill storesøster.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-06, 14:03   #16
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.678
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Idéer til hårforandring mottaes med takk!

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

Ja, huff det er dyrt å gå til frisøren.

Jeg hadde en kjempesnill storesøster som forbarmet seg over arbeidsledige, blakke meg, da jeg skulle på et jobbintervju. Hun ringte frisøren, bestilte time, kom innom og betalte klipp, striper og farge og var veldig fornøyd med at jeg var glad. Jeg må si meg heldig som har en så snill storesøster.

Ja, storesøstre er fine og ha! - Her er det lillesøstra som har fulltidsjobb mens storesøstra har mer enn nok jobb med de ørten barna sine - kanskje jeg burde forbarmet meg over henne - Vel, først meg selv..*egoist*

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-06, 10:25   #17
Snella
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Idéer til hårforandring mottas med takk!

Victoria Beckham ble jo veldig fin med den bob-sveisen. Ja, se bort fra den skrekkelig dama da.. men sveisen er veldig hot.

  Svar med sitat
Gammel 11-12-06, 20:20   #18
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Idéer til hårforandring mottas med takk!

Du har mye samme hårtype som meg. Med så mye fall så burde du ikke satse på en firsyre som er mer egnet til glatt hår..
Klipp det opp, tynn og strip! Blir nok kjempefint. Du kan jo kjøpe deg en glattetang og bruke den i ny og ne. Blir litt "frekkere" med glatt hår..hehe.

Her er meg før hårklipp og runde med glattetang.. og etter. Ganske anderledes! (ikke quote).


Sist redigert av Pastill : 14-12-06 kl 13:07.
Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-06, 20:25   #19
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.678
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Idéer til hårforandring mottas med takk!

Nei, frisyrer som er best glatte er bare å glemme...(pannelugg f.eks ) Akkurat nå ser det ut til at jeg går jula i møte som litt mørkere (bare glansvask eller toning) - og så blir det lysere etter nyttår.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-06, 21:29   #20
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Idéer til hårforandring mottas med takk!

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Nei, frisyrer som er best glatte er bare å glemme...(pannelugg f.eks ) Akkurat nå ser det ut til at jeg går jula i møte som litt mørkere (bare glansvask eller toning) - og så blir det lysere etter nyttår.

Jeg har pannelugg nå...litt styrete ja, men bare har i en hårnål eller tre hvis jeg ikke gidder årne meg.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no