|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Absolut ateist
|
![]() New york forbyr trans-fett
Hva syns dere? Er det på tide myndighetene tar ansvar for folks helse?
![]() |
#2 |
aldrende
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: New york forbyr trans-fettJa.
![]() |
![]() |
#3 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: New york forbyr trans-fettJa, men jeg lurer på hvordan de skal kontrollere dette. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: New york forbyr trans-fett
Blir vel sikkert som de kontrollerer andre ting innen matvarebransjen; stikkprøver.
![]() |
#5 |
Live and let live
|
![]() Sv: New york forbyr trans-fettI mine øyne er det virkelig på tide. De har gjort en liten jobb med å redusere innholdet i margarin i forhold til hva som var før, men i mine øyne burde de forby det helt. Det er helsen vår det er sankk om.
Det er jo påbudt å merke varene med innholdet, så det er jo ikke noe problem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: New york forbyr trans-fettI Danmark har de vel også strenge krav til transfett. Her i Norge er det ingen begrensning ettersom jeg har lest.
![]() |
#8 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: New york forbyr trans-fett
Tenkte mest på restauranter, kebabsjapper osv. Matsteder er det flust av i NY, hvis de skal sjekke hver bidige frityrgryte for transfett får de en jobb å gjøre. Sist redigert av Benzo : 06-12-06 kl 10:21. Årsak: skrivefeil |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|