|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
superbruker
|
![]() Nytt tastatur (Dagbladet.no)Det har kommet et nytt tastatur, http://www.dagbladet.no/dinside/2006/12/11/485689.html
![]() |
#2 |
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nytt tastaturBlir spennende å se om det slår ann da etterhvert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nytt tastatur (Dagbladet.no)Etter å bare ha sett på det så tenker jeg at det må være for de med LFT-metoden og ny generasjon. Jeg har egentlig lært det gamle tastaturet helt greit, jeg. Tror det blir rot med et annet tastatur.
![]() |
#5 |
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nytt tastatur (Dagbladet.no)Klarte ikke helt å se for meg at en "omprogrammering" av hjernen (til nytt tastatur) skulle gå kjapt... Men for alt vi vet, er det vel kanskje sånne tastatur som er det som gjelder om 20 år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Ferdig!
Hvor: Telemark
![]() Sv: Nytt tastatur (Dagbladet.no)Nei, det der vil ikke jeg ha i hus. Det tar altfor lang tid å omprogrammere huet og fingrene til noe annet enn det jeg har i dag... det må nesten være for kommende generasjoner det der.
![]() |
#7 |
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() Sv: Nytt tastatur (Dagbladet.no)Nei, dette gidder jeg ikke å lære meg på nytt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Nytt tastatur (Dagbladet.no)Den har jo ikke tall på siden. Jeg syns det er et ork å bruke tall på linje.
![]() |
#9 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Nytt tastatur (Dagbladet.no)Søren, jeg som allerede har kjøpt nytt tastatur til gubben i julepresang...
![]() |
#10 |
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
![]() Sv: Nytt tastatur (Dagbladet.no)
Ikke for meg heller. Bruker verken Touch eller LFT. Mer en egenkomponert Touch, utviklet av LFT-metoden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Nytt tastatur (Dagbladet.no)Jeg kunne trenge et enklere tastatur. Kan ikke touch, skriver i rasende fart, men med mye leifer.
![]() |
|
|