Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Nytt tastatur (Dagbladet.no)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-12-06, 11:40   #1
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.609
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Nytt tastatur (Dagbladet.no)

Det har kommet et nytt tastatur, http://www.dagbladet.no/dinside/2006/12/11/485689.html

Spørs om ikke det er lettere å holde seg det gamle

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-06, 11:43   #2
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nytt tastatur

Blir spennende å se om det slår ann da etterhvert.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-06, 11:53   #3
Lucifer
Skummelt distré...
 
Lucifer sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Innlegg: 1.931
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Sv: Nytt tastatur (Dagbladet.no)

Etter å bare ha sett på det så tenker jeg at det må være for de med LFT-metoden og ny generasjon. Jeg har egentlig lært det gamle tastaturet helt greit, jeg. Tror det blir rot med et annet tastatur.

__________________
3-barnsmor: Nesten tenåringen (07.07.2002) og Fotballspilleren (10.10.2005) og Minsteprinsessa (03.08.2008)

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-06, 12:40   #4
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nytt tastatur (Dagbladet.no)

Tror jeg står over det tastaturet der. Qwerty fungerer veldig bra for meg, men jeg har lyst å forsøke et Dvorak tastatur.

Det som er helt absurd med denne artikkelen er at den ligger øverst på dagbladet.no …

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-06, 12:54   #5
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nytt tastatur (Dagbladet.no)

Klarte ikke helt å se for meg at en "omprogrammering" av hjernen (til nytt tastatur) skulle gå kjapt... Men for alt vi vet, er det vel kanskje sånne tastatur som er det som gjelder om 20 år.
(Var ikke akkurat plass til æ, ø og å på det tastaturet.)

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-06, 13:07   #6
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nytt tastatur (Dagbladet.no)

Nei, det der vil ikke jeg ha i hus. Det tar altfor lang tid å omprogrammere huet og fingrene til noe annet enn det jeg har i dag... det må nesten være for kommende generasjoner det der.

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-06, 13:57   #7
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nytt tastatur (Dagbladet.no)

Nei, dette gidder jeg ikke å lære meg på nytt.

Er så deilig å skrive uten å måtte se på tastaturet og tenke etter hvor bokstavene ligger, allt går helt automatisk.

Så det gidder jeg ikke nei, fingrene min er fornøyd med det de kan nå.

Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-06, 18:24   #8
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt tastatur (Dagbladet.no)

Den har jo ikke tall på siden. Jeg syns det er et ork å bruke tall på linje.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-06, 18:36   #9
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt tastatur (Dagbladet.no)

Søren, jeg som allerede har kjøpt nytt tastatur til gubben i julepresang...

Mulig det der funker for folk som bruker LFT-metoden (evt. med en F til slutt...) -
men for oss andre som behersker touch til fingerspissene, tror jeg neppe det duger.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-06, 11:54   #10
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nytt tastatur (Dagbladet.no)

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Søren, jeg som allerede har kjøpt nytt tastatur til gubben i julepresang...

Mulig det der funker for folk som bruker LFT-metoden (evt. med en F til slutt...) -
men for oss andre som behersker touch til fingerspissene, tror jeg neppe det duger.

Ikke for meg heller. Bruker verken Touch eller LFT. Mer en egenkomponert Touch, utviklet av LFT-metoden.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-06, 12:16   #11
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt tastatur (Dagbladet.no)

Jeg kunne trenge et enklere tastatur. Kan ikke touch, skriver i rasende fart, men med mye leifer.

Ønsker det velkommen, men nå bruker vi bare bærbare PC'er, så det blir litt pes å ha det drassende med.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no