|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Vaklende
|
Barnesko som passer for bred vrist?Det skal visst finnes tre typer barneføtter (Ref. mammanett.com som referer en tysk undersøkelse): |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Barnesko som passer for bred vrist?Tror begge mine barn har volumiøse føtter.
|
|
|
#3 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barnesko som passer for bred vrist?Eldste har bred fot og høy vrist og vi har slitt mye med å finne pensko. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Vaklende
|
Sv: Barnesko som passer for bred vrist?Det er trist at vi ikke har mer utvalg å velge i. I USA og Tyskland har de ofte barnesko med flere bredder, i tillegg til flere lengder, men i Norge har jeg bare sett det en gang (En Adidas joggesko). Tror butikkene ikke tar det inn pga at de estimerer at det ikke blir stort nok salgsvolum til å lønne seg. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Aktiv
Medlem siden: Nov 2006
![]() |
Sv: Barnesko som passer for bred vrist?Kavat er et svensk skomerke for litt brede barneføtter - veldig fine sko!!! |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Aktiv
![]() |
Sv: Barnesko som passer for bred vrist? |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Barnesko som passer for bred vrist?
|
|
|
#8 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Oslo
![]() ![]() |
Sv: Barnesko som passer for bred vrist?Jeg synes Viking sine sko fungerer bra for mine to eldste med føtter i retning voluminøs iallefall. Hadde joggeskoene i fjor sommer, de er iallefall betydelig bredere enn feks Geox. Ser at årets modeller likner litt på fjorårets. Hadde også vinterskoene til mellomste. Fornøyd.
02, 04, 08 Sist redigert av valborg : 25-03-09 kl 19:30. Årsak: Ikke jobbesko, men joggesko. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
...
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barnesko som passer for bred vrist?Vi strever også med å finne vår/sommersko til 6-åringen. Har ingen konkrete skotips dessverre, men følger spent med her. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Sv: Barnesko som passer for bred vrist?Vår minste har noen sko fra Cocomma som er veldig gode til litt brede barneføtter. Kommer til å kjøpe flere sko av det merket til ham. Skader heller ikke at de er kule å se på.
|
|
|
#12 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Barnesko som passer for bred vrist?
Cocomma har endret navn til Bisgaard. : opplyser:
|
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Sv: Barnesko som passer for bred vrist?Åh, nuvel. Da vet jeg det.
|
![]() |
|
|