Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Barnesko som passer for bred vrist?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-03-09, 12:17   #1
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Barnesko som passer for bred vrist?

Det skal visst finnes tre typer barneføtter (Ref. mammanett.com som referer en tysk undersøkelse):
a) Den voluminøse som er bred og har høy vrist og korte tær
b) Den lang-spisse fottypen som er smal men med heller korte tær, der hælpartiet er langt
c) Den slanke barnefoten som har lange tær

Nå er det snart tid for vår og sommersko, og jeg lurer på om noen har spesielle merker eller modeller å anbefale for en fireåring med volumiøs fot?
Vi har kontroll på merker og modeller for vintersko, tror jeg. Men i fjor var 17.maiskoene svarte crocs, og det ble mye crocs gjennom sommeren. andre sandaler og delvis også joggesko er altfor trange for føttene hans, og jeg liker ikke å klemme sammen små føtter. Har der enoen tips eller erfaringer?

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:38.