Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Vårbekledning på barna

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-04-09, 19:58   #1
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Vårbekledning på barna

Idag, da jeg hentet barn i barnehagen hadde Hannah på vår/høst Reimadressen sin. Da jeg skulle ta den av, så hadde hun dongeribukse under. I morges da vi sto opp var det minusgrader, så hun har også på longs. Men da jeg hentet henne var det 6-7 grader og litt sol.

Jeg føler meg ikke helt bekvem med å slutte med longs og sånn enda, men uansett skal jeg si ifra at jeg ikke vil hun skal ha dongeri under dressen. Da er det jo bedre med kun dongeri og longs.

Hvordan kler dere barna nå? Jeg antar det er litt temperatur og værforskjeller rundt omkring i landet vårt.

Skal hun ha på Reimadressen holder det nesten med longs under, men synes det blir litt vel glissent og kanskje?

Nå skal det sies at min datter sjelden er hverken kald eller varm. Hun må være sånn vekselsvarm tror jeg. Tilpasningsdyktig.

Bruker dere lue nå da? Kanskje pannebånd er tingen.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:37.