Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Ammevennlig kjole til 17. mai?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-05-09, 23:04   #1
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Ammevennlig kjole til 17. mai?

Noen som vet hvor man kan få tak i noe slikt? Jeg er jo ikke ute i god tid akkurat, så det bør vel helst ikke være noe fra nettbutikk. Jeg har en BOOB-kjole, men den er veldig uformell og jeg vil gjerne være litt pyntet.

Gammel 10-05-09, 23:16   #2
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ammevennlig kjole til 17. mai?

*abonnerer - lurer også på det samme*

Gammel 10-05-09, 23:51   #3
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Hva med Det Lune Redet?

Ups, jeg var litt rask her, rare treff på Google.

Gammel 10-05-09, 23:54   #4
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Svangerskapet har i alle fall butikk på Majorstuen.

Gammel 10-05-09, 23:58   #5
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Hvilken størrelse er du? Jeg har en fin kjole, brukt 1 gang i bryllup i fjor sommer, som jeg skal selge. Den er sølvhvit med litt blomster og et paljettmagebelte på. Kan ta bilde hvis du er interessert. Hvis ikke, finner du fine ting på Den Kule Mage (hvor jeg kjøpte min).

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-09, 23:59   #6
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Den høres søt ut Amidriel. Jeg er str. 36 eller small. Er det Den Kule Mage som ligger på Grünerløkka?

Gammel 11-05-09, 00:01   #7
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det går jo an å kjøpe en kjole i vanlig butikk også - med omslagsåpning eller knappestolpe.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-09, 00:01   #8
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Da tror jeg den blir litt stor for deg. (Jeg er nok en L. )

Den kule mage har flyttet til Glasmagasinet. Mener jeg.

Gammel 11-05-09, 00:05   #9
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Det går jo an å kjøpe en kjole i vanlig butikk også - med omslagsåpning eller knappestolpe.

Det er sant, jeg er glad i omslagskjoler og topper.

Opprinnelig lagt inn av Amidriel, her.

Da tror jeg den blir litt stor for deg. (Jeg er nok en L. )

Den kule mage har flyttet til Glasmagasinet. Mener jeg.

Det var synd. Jeg får ta meg en tur ut snart da.

Gammel 11-05-09, 00:06   #10
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Standard

Dessuten løy jeg, når jeg tenker nøye etter. Den har vært brukt 2 ganger.

Gammel 11-05-09, 00:10   #11
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Amidriel, her.

Dessuten løy jeg, når jeg tenker nøye etter. Den har vært brukt 2 ganger.

Håper du får solgt den til noen andre!

Gammel 11-05-09, 00:21   #12
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg tror jeg har en Boob-topp i svart stretch-fløyel liggende fortsatt, som jeg skulle selge. Jeg brukte den sammen med et fint skjørt, og så ble jeg så pyntet atte. Den er vel i str M, tror jeg. Kanskje litt for stor for deg? Også er kanskje svart litt for dystert for 17. mai..?

Kanina er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-05-09, 00:22   #13
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Men det er jo også et tips, da. Kjøpe en enkel amme-topp, og pynte deg opp med et fint skjørt og kanskje et fint sjal. Det er jo også mye mer anvendelig enn en fin ammekjole som du bare får brukt et par ganger.

Kanina er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-05-09, 00:22   #14
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Standard

Jeg har stort sett str. 36 i Boob og kan nok ikke ha noe særlig større er jeg redd. Men takk for tilbudet Kanina!

Gammel 11-05-09, 00:22   #15
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg skal bruke 2-delt.
Man kan jo ha en fin stroppekjole, og bruke et sjal når man ammer

Gammel 11-05-09, 00:28   #16
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smurfine, her.

Jeg skal bruke 2-delt.
Man kan jo ha en fin stroppekjole, og bruke et sjal når man ammer

Ja, det er også et godt tips! Jeg har mang en gang lirket ut armen av en stroppekjole og ammet i vei. Det åpner en lang rekke muligheter i mitt skap, i alle fall.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-09, 00:34   #17
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Man kan bruke bolero eller annen jakkedings over stroppekjolen :bidrar mer:

Gammel 11-05-09, 10:17   #18
Malus
lurer

Malus sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

*abonnerer*
Må ut å begynne jakten på penklær i dag.
Bryllup + 17.mai rett rundt hjørnet.

Gammel 11-05-09, 10:36   #19
Tøtto
Superduperaktiv

Tøtto sin avatar

Tøtto er litt kulTøtto er litt kulTøtto er litt kul
Standard

Jeg har tenkt å bruke en utringet kjole som jeg bare kan vippe ned så er puppen ute Også har jeg sjal over da.

Gammel 11-05-09, 17:54   #20
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg tror jeg må sjekke klesskapet. Har en omslagskjole som kan være aktuell. Men den er ensfarget svart, så må finne noe som kan piffe den opp litt. Fint tips med sjal!

Har alltid brukt bunad på 17.mai, men det utgår i år. Må av med hele greia for å finne frem puppene.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:51.