|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Sånn passe sane
|
Ammevennlig kjole til 17. mai?Noen som vet hvor man kan få tak i noe slikt? Jeg er jo ikke ute i god tid akkurat, så det bør vel helst ikke være noe fra nettbutikk. Jeg har en BOOB-kjole, men den er veldig uformell og jeg vil gjerne være litt pyntet.
|
|
|
#3 |
|
Tatt på
|
Sv: Ammevennlig kjole til 17. mai?Hva med Det Lune Redet?
|
|
|
#4 |
|
Tatt på
|
Sv: Ammevennlig kjole til 17. mai?Svangerskapet har i alle fall butikk på Majorstuen.
|
|
|
#5 |
|
kamelkonsument
|
Sv: Ammevennlig kjole til 17. mai?Hvilken størrelse er du? Jeg har en fin kjole, brukt 1 gang i bryllup i fjor sommer, som jeg skal selge. Den er sølvhvit med litt blomster og et paljettmagebelte på. Kan ta bilde hvis du er interessert. Hvis ikke, finner du fine ting på Den Kule Mage (hvor jeg kjøpte min).
|
|
|
#8 |
|
kamelkonsument
|
Sv: Ammevennlig kjole til 17. mai?Da tror jeg den blir litt stor for deg. (Jeg er nok en L.
|
|
|
#9 |
|
Sånn passe sane
|
Sv: Ammevennlig kjole til 17. mai?
Det er sant, jeg er glad i omslagskjoler og topper.
Det var synd. Jeg får ta meg en tur ut snart da.
|
|
|
#10 |
|
kamelkonsument
|
Sv: Ammevennlig kjole til 17. mai?Dessuten løy jeg, når jeg tenker nøye etter. Den har vært brukt 2 ganger.
|
|
|
#12 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Ammevennlig kjole til 17. mai?Jeg tror jeg har en Boob-topp i svart stretch-fløyel liggende fortsatt, som jeg skulle selge. Jeg brukte den sammen med et fint skjørt, og så ble jeg så pyntet atte. Den er vel i str M, tror jeg. Kanskje litt for stor for deg? Også er kanskje svart litt for dystert for 17. mai..?
|
|
|
#13 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Ammevennlig kjole til 17. mai?Men det er jo også et tips, da. Kjøpe en enkel amme-topp, og pynte deg opp med et fint skjørt og kanskje et fint sjal. Det er jo også mye mer anvendelig enn en fin ammekjole som du bare får brukt et par ganger.
|
|
|
#15 |
|
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ammevennlig kjole til 17. mai?Jeg skal bruke 2-delt.
|
|
|
#16 |
|
intro
|
Sv: Ammevennlig kjole til 17. mai?
Ja, det er også et godt tips! Jeg har mang en gang lirket ut armen av en stroppekjole og ammet i vei.
|
|
|
|
#17 |
|
sporadisk
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ammevennlig kjole til 17. mai?Man kan bruke bolero eller annen jakkedings over stroppekjolen :bidrar mer:
|
|
|
#18 |
|
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ammevennlig kjole til 17. mai?*abonnerer*
|
|
|
|
#19 |
|
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() |
Sv: Ammevennlig kjole til 17. mai?Jeg har tenkt å bruke en utringet kjole som jeg bare kan vippe ned så er puppen ute
|
|
|
#20 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ammevennlig kjole til 17. mai?Jeg tror jeg må sjekke klesskapet. Har en omslagskjole som kan være aktuell. Men den er ensfarget svart, så må finne noe som kan piffe den opp litt. Fint tips med sjal!
|
![]() |
|
|