|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Single sokker ... blir de noen gang par igjen hjemme hos deg?I dag har jeg paret sokker... |
![]() |
![]() |
#2 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Single sokker... blir de noen gang par igjen hjemme hos deg?Jeg har en diger haug med enker/enkemenn i et skap, og jeg er redd at dersom jeg tar dem ut, finner jeg de har dannet par, ja.
![]() |
#3 |
L.F.C. supporter
|
![]() Sv: Single sokker ... blir de noen gang par igjen hjemme hos deg?Jeg samler alle i en boks på vaskerommet.
![]() |
#4 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Single sokker ... blir de noen gang par igjen hjemme hos deg?Her samles de i brødposer etter farge, for så å dumpes i en svær, blå IKEA-pose på vaskerommet. Et par ganger i året er det parringstid og utfallet gledelig og rikelig.
![]() |
#5 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Single sokker ... blir de noen gang par igjen hjemme hos deg?Vi har sjelden sokketroll på besøk, og når det dukker opp enslige sokker er det fordi den andre ligger igjen på skolen, i en sandkasse eller noe.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Single sokker ... blir de noen gang par igjen hjemme hos deg?Jeg kjøper minst 20 par av samme type og samme farge. Det gjør vi alle mann i huset. Jeg bruker ikke strømper mer enn når jeg trener her vi bor nå, men jeg har kjøpt strømper på samme butikk i mange år og der ar de den samme modellen. Mannen har kjøpt på Tie Rack og de har også hatt samme type i mange år. Herremannen har jeg som regel kjøpt på HM i Norge og da kjøper jeg mange samtidig. Da forsvinner problemet. Sist redigert av Pelen : 24-09-09 kl 15:11. Årsak: litt småkorrigering |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Single sokker ... blir de noen gang par igjen hjemme hos deg?Jeg hater sokker.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Single sokker ... blir de noen gang par igjen hjemme hos deg?Jeg har aldri single sokker, |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
audio, video, disco
![]() Sv: Single sokker ... blir de noen gang par igjen hjemme hos deg?Samler mine single sokker og kaster dem etter cirka et halvt år, det pleier å bli rundt 30 sokker i året. Aner ikke hvor de 30 andre er, de bare forsvinner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Superduper
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Single sokker ... blir de noen gang par igjen hjemme hos deg?Mannen har kjøpt seg sokker med trykk-knapper, genialt!
![]() |
#12 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Single sokker ... blir de noen gang par igjen hjemme hos deg?Det er sjelden de blir parret igjen og vi har sikkert en skuff full av single sokker enda jeg kastet for ikke lenge siden en bærepose med sokker som hadde mistet sin partner |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Erfaren
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Single sokker ... blir de noen gang par igjen hjemme hos deg?Jeg prøver også å kjøpe mange like par, det er enklest med voksensokkene. Ungene vil gjerne ha med mønster på, og da blir det mye mer problemer med enslige sokker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
...med jordbær...
![]() |
![]() Sv: Single sokker ... blir de noen gang par igjen hjemme hos deg?Vi kjøper kun svarte sokker fra HM til oss voksne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
By the Sea
|
![]() Sv: Single sokker ... blir de noen gang par igjen hjemme hos deg?Bare jeg leser "single sokker" så får jeg nervøst utslett...
![]() |
#17 |
Impulsiv innimellom
|
![]() Sv: Single sokker ... blir de noen gang par igjen hjemme hos deg?Jeg har ei skuffe i gangen hvor jeg sorterer de enslige sokkene, hvert familiemedlem har hver sin kurv. Hver gang jeg bretter sammen klær ligger det noen enslige sokker igjen. Noen ganger finner jeg igjen partneren i en av kurvene, hvis ikke blir de lagt i kurven til neste gang jeg bretter klær.
![]() |
#18 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Single sokker ... blir de noen gang par igjen hjemme hos deg?Samler enslige sokker i en eske i en skuff på badet, og når jeg nesten ikke får igjen skuffen pga at det er fullt nedi der, da er det tid for paring.
![]() |
#19 |
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Single sokker ... blir de noen gang par igjen hjemme hos deg?
Sånn gjør jeg det også
Jeg kjøpte sånne til mannen og syntes de var geniale, men tror du mannen knepper dem sammen, da?
![]() |
#20 |
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() Sv: Single sokker ... blir de noen gang par igjen hjemme hos deg?Jeg har aldri single sokker jeg. Åssen får dere det til? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|