|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Whatever, never mind
|
![]() Lo andre steder enn i lofilter? (Bosch kondenstrommel)Vi har nylig skaffet oss denne kondenstrommelen fra Bosch (nr WTE863E0SN):
Lofilteret ligger slik at når jeg åpner døren og ser ned på trommelen så ligger det foran trommelen. Det er altså ikke i døren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
L.F.C. supporter
|
![]() Sv: Lo andre steder enn i lofilter? (Bosch kondenstrommel)Det kan komme lo andre steder enn i filteret også ja. Jeg må med jevne mellomrom støvsuge og gjøre rent der filteret står og ned i "kanalen". Enkelte er det ikke, men jeg gjør så godt jeg kan. Reparatør har sagt at jeg må gjøre dette av og til siden det kan komme lo andre steder enn i filteret.
![]() |
#3 |
På flyttefot.
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lo andre steder enn i lofilter? (Bosch kondenstrommel)Etter noen års bruk begynte vår kondenstrommel fra Bosch å klikke helt. Pep at tøyet var ferdig etter to minutter eller at vi måtte tømme filter/vanntank.
![]() |
![]() |
#4 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Lo andre steder enn i lofilter? (Bosch kondenstrommel)Det kommer alltid lo forbi filteret på tørketromler er min erfaring. Vi har hatt flere forskjellige opp gjennom årene, og jeg har kjøpt en flaskebørste jeg bruker for å putte nedi og inni div åpninger for å få tak i alt.
![]() |
#5 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Lo andre steder enn i lofilter? (Bosch kondenstrommel)Vi har samme trommel og der også er det lo på avveie rundt filterområdet. Jeg fjerner litt med klut og så støvsuger jeg engang i blant.
![]() |
![]() |
#6 |
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lo andre steder enn i lofilter? (Bosch kondenstrommel)Hvis du har en kondenstrommel må du ta ut kondensatoren eller hva den nå heter og rengjøre den med jevne mellomrom. Bruker du trommelen mye må du gjøre den ren ofte, bruker du den sjelden så gjør den ren sjeldnere. Denne rengjøringen kommer i tillegg til lofilteret ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lo andre steder enn i lofilter? (Bosch kondenstrommel)Vi har lik eller nesten lik maskin som deg. Jeg bruker støvkost og flaskebørste for å rengjøre der innimellom. Sånn ca i gang i halvåret eller noe. Vår trommel er ofte i bruk og vi vasker veksleren 1 gang i måneden.
![]() |
|
|