Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Lo andre steder enn i lofilter? (Bosch kondenstrommel)

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-12-09, 14:18   #1
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Lo andre steder enn i lofilter? (Bosch kondenstrommel)

Vi har nylig skaffet oss denne kondenstrommelen fra Bosch (nr WTE863E0SN):

I bruksanvisningen står det

Sitat:

Påse at ingen fremmedlegemer (dun, fyllstoff) havner i luftkanalen når du rengjør lofilteret. Støvsug eventuelt trommelen på forhånd. Skulle det likevel havne fremmedlegemer i luftkanalen - ring kundeservice. Fare for brann!

Lofilteret ligger slik at når jeg åpner døren og ser ned på trommelen så ligger det foran trommelen. Det er altså ikke i døren.

Når jeg tar ut filteret for å rengjøre det så ligger det alltid noe lo igjen langs kantene og noe mer i hulrommet der hvor filteret skal settes nedi. Men hvis det er dette hulrommet som er luftkanalen så bør jo ikke det komme lo nedi der? Men det gjør det altså hver gang. Jeg kommer ikke nedi med hånda, men mulig støvsugerrøret gjør det. (Jeg har ikke prøvd ennå.) Det ser tett ut når filteret er på plass, men allikevel klarer lo å snike seg unna filteret.

Noen her inne som har samme type eller ligende modell kondenstrommel hvor dette skjer? Og skal det være slik eller er det noe feil med maskinen min?

(Jeg har sendt mail til Bosch og spurt om dette for flere dager siden, men ikke fått noe svar ennå.)

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:12.