|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() I dag har jeg vært streng kone og satt foten nedI kveld har jeg altså vært sur og tverr kone og satt foten ned: Min mann får aldeles ikke lov å ta kone nr 2 i hus, mot å motta en god del millioner amerikanske dollar, fra en dame i Afrika en plass, hvis mor døde i barsel, og hvis far ble forgiftet av en slem onkel, men som heldigvis rakk å fortelle at han hadde eks antall millioner på en konto i USA. Og når trenger altså denne damen hjelp fra mannen min for å få disse millionene ut fra USA, uten at den Slemme Afrikanske Staten stjeler pengene, så derfor skal hun flytte inn til ham, og så skal de dele dollarene.
![]() |
#3 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: I dag har jeg vært streng kone og satt foten nedDu er en smålig kone
![]() |
#5 |
kall om benen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: I dag har jeg vært streng kone og satt foten nedDårlig gjort. Man må jo mennene litt frihet.
![]() |
#7 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: I dag har jeg vært streng kone og satt foten nedJeg kan ta i mot alle koner i verden for noen mill jeg, altså, så bare send henne til meg.
![]() |
#8 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: I dag har jeg vært streng kone og satt foten nedDu er egentlig både smålig og ganske dum, altså. Her kunne du blitt BÅDE rik, og fått avlastning - på både det ene og det andre... (Noen som husker den Melonas-sketsjen??)
![]() |
#9 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: I dag har jeg vært streng kone og satt foten ned
Oh bugger, kanskje jeg var litt forhastet ja. Rik blir jeg jo uansett, tatt i betraktning alle de millionene Euro som plutselig vil strømme inn på konto, bare mannen min legger igjen tilstrekkelig info på mailene om gevinstene - men søren - jeg glemte jo å tenke på all den avlastningen det ville være med en kone til i heimen...
![]() |
#10 |
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: I dag har jeg vært streng kone og satt foten nedHar du hjerte av stein? Jeg synes du er urimelig, altså!
![]() |
#12 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#14 |
Sviiisj!!
|