Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

I dag har jeg vært streng kone og satt foten ned

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-04-10, 19:07   #1
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I dag har jeg vært streng kone og satt foten ned

I kveld har jeg altså vært sur og tverr kone og satt foten ned: Min mann får aldeles ikke lov å ta kone nr 2 i hus, mot å motta en god del millioner amerikanske dollar, fra en dame i Afrika en plass, hvis mor døde i barsel, og hvis far ble forgiftet av en slem onkel, men som heldigvis rakk å fortelle at han hadde eks antall millioner på en konto i USA. Og når trenger altså denne damen hjelp fra mannen min for å få disse millionene ut fra USA, uten at den Slemme Afrikanske Staten stjeler pengene, så derfor skal hun flytte inn til ham, og så skal de dele dollarene.

Men altså - kona satte foten ned. Herre min -gubben har fått fem mail fra før i dag, hvor han har vunnet hundrevis av millioner Euro, bare han oppgir kontonummer og kontaktinfo, så han får klare seg med dem.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:23.