Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Vogn som passer til Maxi Cosi Cabriofix

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-05-10, 14:57   #1
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Vogn som passer til Maxi Cosi Cabriofix

Pjotten har det med å sovne godt i bilstolen sin, og når man skal flere ærend i ulike butikker hadde det unektelig vært deilig å bare klikke fast setet på et sett hjul så man slapp å vekke ham, alternativt bære på seg brokk. Jeg hadde i grunnen ikke tenkt meg noen annen vogn enn den jeg har på en stund og syntes vognunderstell med bilsete på så så teit ut (), men nå er jeg jo et fornuftig anlagt menneske som av og til lar den praktiske sansen vinne.

Jeg har søkt og lest i gamle tråder og ellers googlet litt, men blir ikke helt klok likevel. Vi har allerede Maxi Cosi-sete til ham. Hva er det så man skal ha? Zapp? Det hadde jo vært kjekt om den var mest mulig praktisk til videre bruk også, og zappen blir liten sammenslått, men har ikke full liggestilling etter hva jeg forstår. Bør man ha det? Hva er i så fall alternativene?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:46.