Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Vogn som passer til Maxi Cosi Cabriofix

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-05-10, 14:57   #1
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Vogn som passer til Maxi Cosi Cabriofix

Pjotten har det med å sovne godt i bilstolen sin, og når man skal flere ærend i ulike butikker hadde det unektelig vært deilig å bare klikke fast setet på et sett hjul så man slapp å vekke ham, alternativt bære på seg brokk. Jeg hadde i grunnen ikke tenkt meg noen annen vogn enn den jeg har på en stund og syntes vognunderstell med bilsete på så så teit ut (), men nå er jeg jo et fornuftig anlagt menneske som av og til lar den praktiske sansen vinne.

Jeg har søkt og lest i gamle tråder og ellers googlet litt, men blir ikke helt klok likevel. Vi har allerede Maxi Cosi-sete til ham. Hva er det så man skal ha? Zapp? Det hadde jo vært kjekt om den var mest mulig praktisk til videre bruk også, og zappen blir liten sammenslått, men har ikke full liggestilling etter hva jeg forstår. Bør man ha det? Hva er i så fall alternativene?

Gammel 03-05-10, 15:04   #2
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vogn som passer til Maxi Cosi Cabriofix

Maxi Cosi har jo eigen vogn og.
Me hadde den vogna og klikka berre setet på der.

Gammel 03-05-10, 15:19   #3
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Zapp kan ikke reguleres i rygg i det hele tatt. Men den er jo kjekk som en liten bilstoltrille for kortere turer på f.eks butikken og senere til litt større barn.

Det finnes mange vogner som kan brukes med MC; MB, Bugaboo, Stokke, TFK ++

Gammel 03-05-10, 15:30   #4
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Nå har vi for øvrig vogn fra før som vi er godt fornøyd med, så når jeg sier "videre bruk" tenker jeg helst på en trille eller sportsvogn som kan fungere som ekstravogn til småærend, handling og gjerne ferieturer. Det er et poeng at den er liten og lett, med andre ord.

Gammel 03-05-10, 15:39   #5
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Gammel 03-05-10, 15:42   #6
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Det passar også på Quinny Speedie og Quinny Freestyle.

Gammel 03-05-10, 15:45   #7
slaraffen
litt gøy på håret

slaraffen sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Zapp er perfekt til dette. Det blir en periode der du ikke får brukt den etterpå, siden den ikke har ligge/hvilestilling, men den blir super senere også. Og den er såpass liten at den kan ligge i bilen selv når du har med en annen vogn.

Gammel 03-05-10, 15:51   #8
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av slaraffen, her.

Zapp er perfekt til dette. Det blir en periode der du ikke får brukt den etterpå, siden den ikke har ligge/hvilestilling, men den blir super senere også. Og den er såpass liten at den kan ligge i bilen selv når du har med en annen vogn.

Enig med Slaraffen. Og så er den relativt rimelig i innkjøp.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-10, 15:55   #9
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

TFK sine vogner. Twist er jo en fantastisk vogn, og Buggster er en veldig god trille. Jeg har begge og sammen så har jeg det jeg trenger ut vognperioden vil jeg tro. Buggster kan legges godt ned i ryggen, men ikke helt flatt.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-10, 16:00   #10
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Jeg har en zapp som jeg kobler maxi cosien på. Det er perfekt!

Eneste minuset er at det ikke er kurv under vogna til varer.

Jeg kjøpte min for ca 800 tror jeg, på finn. De er rimelige og greie på kjøpesenteret eller butikken.

Gammel 03-05-10, 16:07   #11
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Zapp er perfekt. Beste praktiske vogna jeg har hatt noen gang. Genial til bilstol og som vogn når ungen begynner å sitte selv, for på korte turer trenger de jo ikke å ligge.

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Eneste minuset er at det ikke er kurv under vogna til varer.

Jeg har dobbel handlekurv under på min, men det var kanskje noe uoriginal som jeg kjøpte på ebay. Men den var laget til Zapp. Genial er handlekurven også i alle fall. Den er helt tett i sider og på bunnen, så det er bare å putte oppi alt fra den minste ting.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-10, 16:14   #12
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Titanium Breeze har også adapter til Maxi Cosi. I tillegg er det nærmest full liggestilling og den er liten sammenlagt. Jenta vår på 2,5 sov i en for et par dager siden.

Gammel 03-05-10, 16:22   #13
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Peaches, her.

Titanium Breeze har også adapter til Maxi Cosi.

Den har det ja! Jeg lurte litt på det, for det framgikk ikke i noen av de eldre trådene jeg fant. Finnes det bæresveske til den også tro?

Gammel 03-05-10, 21:33   #14
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Det gjør det

Gammel 03-05-10, 22:06   #15
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Standard

Jeg har googlet Breeze nå, og jeg tror vi heller litt mot den. Da slipper den å vente riktig så lenge i boden før vi kan begynne å bruke den igjen. og så er den ikke så dyr heller! Ellers har jeg fått tilbud om en brukt Zapp alt, det var hyggelig.

Takk for råd, alle sammen!

Gammel 03-05-10, 22:08   #16
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har kjøpt Titanium Breeze og den virker kjempefin. Hvilestilling (ikke heelt flat, men nok) og overraskende romslig. Bare litt liten til vår 3-åring. Følger med bag, regntrekk og adaptere til 1599,-.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-10, 22:12   #17
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Standard

1299,- i nettbutikken til Barnas hus, men der kommer frakt i tillegg da. Kanskje det blir butikktur ... Men bør strengt tatt vente på lønning uansett.

Gammel 03-05-10, 22:13   #18
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Standard

Jeg vet ikke om det var spesialtilbud, men jeg har også bumperbar og vindtrekk/fotpose. Eneste er at kurven under er liten, men det er jo ingen sportsvogn heller.

Gammel 03-05-10, 22:15   #19
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Standard

Link til nettsted der også bumperbar og fotpose er med.

Gammel 03-05-10, 22:16   #20
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Peaches, her.

Link til nettsted der også bumperbar og fotpose er med.

Ja, de glemte jeg, det var med da jeg kjøpte også.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:54.