|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Oslo
![]() ![]() |
![]() God service av FlytogetFlytoget har jevnlig fått priser for beste kundetilfredshet, og jeg kjenner at det ikke er uten grunn. Er i utgangspunktet en veldig fornøyd bruker, men følgende episode gjorde meg enda mer imponert:
![]() |
#2 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: God service av FlytogetTommel opp, det er godt noen fortsatt skjønner at det lønner seg å ta vare på kundene sine.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: God service av FlytogetFlytoget er veldig, veldig bra ja!!
![]() |
#4 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: God service av FlytogetEi (skotsk) venninne av meg var veldig fornøyd her om dagen. Det gikk nemlig ikke flytog fra Drammen da hun skulle reise hjem etter besøk hos oss, så hun måtte ta bussen som var satt opp som erstatning.
![]() |
#5 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: God service av FlytogetDet er så deilig å lese om bedrifter som kan kundebehandling.
![]() |
|
|