|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sunwing Inclusive, lønner det seg egentlig?Vi skal to uker til Kallithea, Rhodos i august, og i den forbindelse lurer jeg på om det vil lønne seg med Sunwing Inclusive. Vi er to barn og tre voksne. For to uker vil dette komme på 3.790 x 2, dvs. 7580,- (ungene spiser/drikker gratis sammen med de voksne). Jeg syns i utgangspunktet det hørtes greit ut for "all inclusive", men etter å ha lest spesifikasjonene for tillegget så er jo slettes ikke "alt" inkludert. Kun frokost, lunsj og middag fra buffet 5 av 7 dager i uka (de siste to dagene kan man spise ved de andre restaurantene, med noe sånt voucher-styr). Drikke er begrenset til måltidene, og ikke heller da er det "frie tøyler". Da ble det plutselig ikke så godt tilbud, syns jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Sunwing Inclusive, lønner det seg egentlig?Jeg har prøvde begge deler og vi har endt opp med kun frokost denne gangen.
![]() |
#3 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Sunwing Inclusive, lønner det seg egentlig?Det lønner seg vel på en måte, men to uker med den samme maten er lenge. For det går jo i det samme hele tiden. Synes jeg da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Sunwing Inclusive, lønner det seg egentlig?Er det forresten slutt på at barna spiser gratis sammen med betalende voksne? Jeg var på Tenerife med barne i februar og måtte betale for maten til barna for de hadde ikke Lollo og Bernie Buffet lenger. Sist vi var på Mallorca for to år siden, og Kreta for 3 år siden, mener jeg de spiste gratis i Lollo og Berniebuffeten.
![]() |
#5 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Sunwing Inclusive, lønner det seg egentlig?Du må ikke betale for barn under 12 om dere bestiller frokost, Vi gjorde det,. Barna under 12 år spiser gratis
![]() |
#6 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sunwing Inclusive, lønner det seg egentlig?Vi valgte all inclusive på Kallithea, og var veldig fornøyd med det. Barna spiste gratis, med kun å betale for meg som voksen, de to ukene.
![]() |
#7 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Sunwing Inclusive, lønner det seg egentlig?Men kakene er jo bare fæle. :vanskelig: De hadde ikke barnebuffet da vi var på Tenerife, det var skuffende.
![]() |
#8 |
![]() Sv: Sunwing Inclusive, lønner det seg egentlig?
Joda, jeg ser jo det står inne på Ving-sidene. Men hvorfor kommer det opp samme pris for ungene som for oss når jeg ser på tilleggsbestillingene inne på Mine sider hos Ving? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Sunwing Inclusive, lønner det seg egentlig?Hm, vet du, ring dem og spørr i morgen. Jeg lurer på om det var slik at du måtte bestille det, for atd e skal vite hvor mange som kommer. Men at det i siste bilde forsvinner fra prisen.
![]() |
#10 |
Nå prøvde jeg å bestille, og ser jo at tillegget nulles ut for ungene i oversikten til slutt. Takk for opplysningen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Sunwing Inclusive, lønner det seg egentlig?Og dessuten spiser barna gratis fra buffe om dere spiser buffe eller i restauranten når dere er på hotellet, så det blir ikke mye dyrere å kjøpe der nede, i stedenfor å bestille herfra. Noen kroner, men ikke mye.
![]() |
#13 |
Flax
Hvor: Bergen
![]() Sv: Sunwing Inclusive, lønner det seg egentlig?Vi skal prøve for første gang i år, og er veldig spent på hvordan variasjonen i maten vil være.
![]() |
#14 |
har gullhår
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() |
![]() Sv: Sunwing Inclusive, lønner det seg egentlig?Det er kanskje mulig å velge all inclusive for kun en uke ? Så kan dere velge når dere vil benytte dette i løpet av de 14 dagene. Enkelt de to første dagene til man har orientert seg i restaurantjungelen utenfor hotellet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Sunwing Inclusive, lønner det seg egentlig?Vi bestilte frokost i fjor og spiste noen få middager med buffet. I tillegg spiste vi noen middager på restaurantene på hotellet. Ved alle de tilfellene fikk ungene gratis barnebuffet. Lunsj bestod som regel av baguetter kjøpt på butikken. Det var varmt og vi orket ikke så mye mer.
![]() |
![]() |
#16 |
ej ikke møjkets heije
|
Sånn er det dessverre ikke. Jeg spurte om dette i fjor. Selv om man er der i to uker, må inklusive være for en eller begge ukene. De kan ikke sjongleres innen de to ukene.
![]() |
![]() |
#17 |
Hvor: Akershus
![]() Sv: Sunwing Inclusive, lønner det seg egentlig?Det vil lønne seg BIG TIME. Tenk alt du vil trenge av brød, vin, melk, egg, lunsjretter osv. til hele den gjengen i 14 dager.
![]() |
#18 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Sunwing Inclusive, lønner det seg egentlig?Vi var nylig på Sunwing Alcudia. Synes maten var bra (dog mye seig og uspiselig biff). Barnematen var ensformig, men ungene mine fikk litt fra voksenbuffeten også, aner ikke om det var lov.
![]() |
#19 |
er i sommer***us
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Trondheim
![]() |
![]() Sv: Sunwing Inclusive, lønner det seg egentlig?Frokost lønner seg, men vi kjørte inclucive en uke i fjor, og en uke uten men kun med frokost. Jeg spiser mye, men samboeren min er småspist og ikke så himla gira på varm-mat og mengder i 40 grader. Hun kunne glatt ha brukt det halve av prisen på f.eks på La Tasca. Vi spiste også en del lunsj på Cantina-vogna bortest på stranda. Der solgte de nydelige gyros og baguetter til en brøkdel av prisen en inclusive lunsj ville kosta.
![]() |
#20 |
Nå også i farger
![]() Sv: Sunwing Inclusive, lønner det seg egentlig?Dersom den All inclusive-maten er som La Tasca-maten, så er den IKKE verdt pengene. På Rhodos har La Tasca grusom mat. Mye bedre i Arguieneguin. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|