Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Sunwing Inclusive, lønner det seg egentlig?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-06-10, 23:52   #1
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sunwing Inclusive, lønner det seg egentlig?

Vi skal to uker til Kallithea, Rhodos i august, og i den forbindelse lurer jeg på om det vil lønne seg med Sunwing Inclusive. Vi er to barn og tre voksne. For to uker vil dette komme på 3.790 x 2, dvs. 7580,- (ungene spiser/drikker gratis sammen med de voksne). Jeg syns i utgangspunktet det hørtes greit ut for "all inclusive", men etter å ha lest spesifikasjonene for tillegget så er jo slettes ikke "alt" inkludert. Kun frokost, lunsj og middag fra buffet 5 av 7 dager i uka (de siste to dagene kan man spise ved de andre restaurantene, med noe sånt voucher-styr). Drikke er begrenset til måltidene, og ikke heller da er det "frie tøyler". Da ble det plutselig ikke så godt tilbud, syns jeg. Det går jo vel så mye drikke og sånt mellom måltidene.

Har også vurdert å forhåndsbestille frokost, men da må vi betale for ungene også, og da er vi fort oppe i over 5 lapper. Samtidig ser jeg jo at det vil gå mye penger på mat og drikke for oss fem i løpet av 14 dager. What to do? Kanskje belage seg på å ha en del enkle frokoster/lunsjer i leiligheten og spise ute sånn innimellom? Hva velger dere andre sydenfarere å gjøre?

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:56.