|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
www.bomulls.no
|
Jeg har fått kontoen tømt av iTunes...for en rekke kjøp jeg ikke har gjort; så ja - jeg har blitt svindlet!
Dåtten ♥ 2006, Fjåtten ♥ 2008 & Lyn fra klar himmel ♥ 2018 Some people just need a high-five. In the face. With a chair. Sist redigert av Bomull : 25-06-10 kl 11:07. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg har fått kontoen tømt av iTunes ...Å nei å nei
|
|
|
#3 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg har fått kontoen tømt av iTunes ...Så kjedelig. Skandiabanken har akkurat økt egenandelen sin ved svindel en del nå vet jeg. Håper du finner ut av det. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Jeg har fått kontoen tømt av iTunes ...Jeg sjekket på sidene til Apple - ser ut som du må sende e-post, her: http://www.apple.com/no/support/itun...nt_and_billing det står du får svar innen 24 timer (må skrive på engelsk) |
|
|
|
|
|
#5 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Jeg har fått kontoen tømt av iTunes ...Ja, etter mye venting på en eller annen telefon, fikk jeg bare beskjed om at jeg måtte maile. Kjenner at jeg dirrer, for det er fanken meg penger det er snakk om - jeg har ikke is i magen til å sitte her og vente på svar på en (unnskyld meg)jævla mail!!
|
|
|
#6 |
|
Nå også i farger
Sv: Jeg har fått kontoen tømt av iTunes ...Du burde politianmelde. Tror jeg. Så utrolig kjedelig!! |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Like blid!
Sv: Jeg har fått kontoen tømt av iTunes ...Å, nei så utrolig leit! Var det snakk om mye penger? Håper det ordner seg for deg.
|
|
|
|
#9 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Jeg har fått kontoen tømt av iTunesSå forferdelig, jeg har alltid tenkt på iTunes som rimelig safe. (Rimelig.)
|
|
|
|
#10 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Jeg har fått kontoen tømt av iTunesNei, den tråden har jeg IKKE lest ...
|
|
|
#11 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Jeg har fått kontoen tømt av iTunesSånn - da har jeg vært inne og endret både passord, og satt "none" på kontoinformasjon.
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Jeg har fått kontoen tømt av iTunesHUFF! Ikke bra!! |
|
|
|
|
|
#13 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Jeg har fått kontoen tømt av iTunesTakk Lyppa, men datamaskinen er sikker. Ser du på linken over her, så ser du også at dette ikke er noe enestående tilfelle, dessverre.
|
|
|
#14 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Jeg har fått kontoen tømt av iTunesOk, godt det da i det minste |
|
|
|
|
|
#15 |
|
lykkelig
|
Sv: Jeg har fått kontoen tømt av iTunes
Jeg er heeeelt ny når det gjelder iTunes. Kan du fortelle meg hvor jeg får satt "none" på kontoinformasjonen? |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Øyboer
Sv: Jeg har fått kontoen tømt av iTunesDer du velger mellom Visa, Master card osv. Der er det en rubrikk som heter None. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg har fått kontoen tømt av iTunesHuff, håper du får pengene tilbake! |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Men først, kaffe!
Sv: Jeg har fått kontoen tømt av iTunesJeg har brukt en halv dag nå på det samme, bare at dette har skjedd på Paypal-kontoen min. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
By the Sea
|
Sv: Jeg har fått kontoen tømt av iTunesSå leit - håper virkelig du får hjelp.
|
![]() |
|
|