|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Har de lov til dette?Jeg tror jeg egentlig vet svaret, men jeg må høre likevel..
|
|
|
#2 |
|
Bedreviter
|
Sv: Har de lov til dette?Selvsagt kan han ta betalt for en konsultasjon. At han tar seg godt betalt, er nå så sin sak, men jeg antar at dyrleger opererer med faste timer på enten 15 eller 30 minutter, og at det koster det samme enten man bruker hele timen eller ikke. Slik er det i alle fall hos leger og tannleger. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Har de lov til dette?Normalt tar man ikke betalt for småkonsultasjoner, sier min datter.
|
|
|
#5 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Har de lov til dette?Men, sier min datter, det er litt rart at du plutselig et krav på e-post nå.
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Sv: Har de lov til dette?Det er naturlig å ta betalt for en undersøkelse, selv om den tok kort tid. Som noen sier lenger oppe, så hadde han nok ellers bakt den inn i totalprisen. Det var en dyr konsultasjon, men at han tar seg betalt syns jeg ikke er det minste rart. |
|
|
|
#7 |
|
Nyter et nytt liv
|
Sv: Har de lov til dette?Det er jo en selvfølge at man betaler for konsultasjoner hos dyrlegen.
|
|
|
|
#9 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Har de lov til dette?
Det er nok fordi det da var avtale om operasjon, og man betaler som regel alltid en pakkepris da. Dyrekliniken burde imidlertid informert deg om at du hadde en sum utestående da du avbestilte operasjonen.
|
|
|
#11 |
|
Ustabil
|
Sv: Har de lov til dette?Jeg syns heller ikke dette er så merkelig, og tenker at kostnadene til konsultasjonen var ment bakt inn i totalprisen for operasjon. Når du da ringer og avbestiller operasjonen må du betale konsultasjonen. Hadde du sagt på konsultasjonen at det ikke ble aktuelt med operasjon der, ville du sikkert blitt presentert for faktura der og da. |
|
|
|
![]() |
|
|