|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Kidding, right?
|
![]() Er det vanskelig å montere en ny oppvaskmaskin?Jeg må innrømme at akkurat den har jeg ikke vært borti. Oppvaskmaskingen vår er gått fyken, og den er hverken god eller ny (over 10 år faktisk) og jeg er svææært i tvil om vi skal få en fixer til åstedet, eller om vi bare skal kjøpe ny.
![]() |
![]() |
#3 |
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det vanskelig å montere en ny oppvaskmaskin?Nei det er superenkelt. Virkelig ikke verdt å bruke 1500 kr på.
![]() |
#4 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() Sv: Er det vanskelig å montere en ny oppvaskmaskin?Det kommer helt an på røropplegget. Jeg betalte gladelig en rørlegger for å montere vår, og han jobba og slet som en helt i nærmere en time. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Er det vanskelig å montere en ny oppvaskmaskin?Det er ikke så vanskelig nei. Men man kan få store problemer med forsikringsselskapet om noe galt skjer og man får en vannlekkasje f.eks. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() Sv: Er det vanskelig å montere en ny oppvaskmaskin?
Samme gjorde vi! Elsker den! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
villende
|
![]() Sv: Er det vanskelig å montere en ny oppvaskmaskin?Montør til oppvaskemaskin? Hvorfor det? (Vi har montert både vaskemaskin og oppvaskmaskin selv, og det er virkelig ingen sak hvis du er et minimum av praktisk anlagt.) |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|