Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Er det vanskelig å montere en ny oppvaskmaskin?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-08-10, 00:39   #1
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det vanskelig å montere en ny oppvaskmaskin?

Jeg må innrømme at akkurat den har jeg ikke vært borti. Oppvaskmaskingen vår er gått fyken, og den er hverken god eller ny (over 10 år faktisk) og jeg er svææært i tvil om vi skal få en fixer til åstedet, eller om vi bare skal kjøpe ny.

Så ser jeg på Elkjøps hjemmeside at de tilbyr montering til tilleggspris (1500,-) og det syntes jeg var mye - da må det lissom være vanskelig da? Transportfolkene monterte jo vaskemaskinen uten noe som helst tillegg da den ble levert.

Er det så vanskelig å bytte en maskin med en annen for en som ikke aner hvordan maskinene ser ut på baksiden engang? (For ikke å snakke om undersiden...) Det er jo strøm i underskapet ved siden av og kobling til sluk og sånt no allerede.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:28.