Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > mocci

En uke i vaksinens tegn

Rangér dette innlegget

En uke i vaksinens tegn

Postet 16-12-09 kl 08:48 av mocci

Jepp da var turen endelig kommet til oss også, kommunen arrangerte massevaksinering (nøffevaksine) for tredje gang igår, åpen for alle aldre. Vi var litt bekymret for mulige bivirkninger men vi har overlevd så langt.
Moccimannen har ikke merket noe som helst, mens jeg har fortsatt smerter i armen hvor sprøyten ble satt, foretrekker å holde armen mest mulig i ro, det gjør nemlig ganske så vondt å bevege den. Men satser på at det gir seg etterhvert. Uansett ikke så mye å syte over.

Hunden vår, heretter referert til som bullefrøken skal til pers imorgen. Da skal hun ta sin årlige vaksine mot diverse sykdommer som kan ramme hunder.
Etter denne uken kan man vel si at alle i husstanden er godt utrustet mot eventuelle nøffebasilusker.

Kommentarer totalt 4

Kommentarer

Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg hadde vondt i armen i ganske mange dager, men med det som eneste bivirkning synes jeg ikke at jeg burde klage for mye.
Postet 16-12-09 kl 08:51 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Nøffeuke med andre ord. :knegg:
Postet 16-12-09 den 09:05 av
Gammel
rajraj sin avatar
Vi lever fremdeles her, alle tre - en voksen mann, en to-og-et-halvtåring og en gravid quinde - flere uker etter vaksinen. Jeg har trua!
Postet 16-12-09 kl 10:43 av rajraj rajraj er ikke aktiv
Gammel
Flubby sin avatar
Overlevde vaksinen alle 4 her in huset også. Min arm var også vond, fikk stor kul som ble rød og dunkende. Det varte noen dager, og adskillig bedre enn hva en fullskala influensa ville vært.
Postet 16-12-09 kl 13:55 av Flubby Flubby er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av mocci

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no