Det snør, det snør, tiddelibom
Det snør og det snør! Ikke akkurat ideelle forhold for langdistansetrening, men det ble en skitur i moderat tempo på 90 min. i preparerte løyper. Utrolig bra å ha løpene nesten rett utenfor døra! I dag var jeg nesten alene i løypa, bortsett fra et par mannlige mosjonister.
Har trent to ganger denne uka så langt. I går løp jeg på tredemølle + tok diverse styrkeøvelser.
I går kjøpte jeg brodder. Er det lurt å feste dem på joggeskoene? Kanskje jeg skal kjøpe joggesko med pigger i stedet?
Kommentarer totalt 5
Kommentarer
![]() |
![]() Jeg skulle ønske jeg hadde orket å spenne på meg skiene og ta meg en tur ut, men det er ikke noen løype å gå her, tror jeg. |
Postet 23-02-10 kl 18:14 av Ole Brumm
![]() |
![]() |
Jeg har brukt brodder på det verste, men goretex-skoene funker faktisk overraskende bra på mye hufsete føre, altså.
Tar ingen fartsturer, da. Bare rolige korte og lengre turer. |
Postet 23-02-10 kl 18:26 av Polyanna
![]() |
![]() |
Godt jobba!
Personlig liker jeg ikke så godt å løpe på snøføre. Jeg har en lei tendens til å løpe stivt og få vondter i ryggen, men så har jeg ikke prøvd vintersko eller brodder, da. |
Postet 23-02-10 kl 18:33 av Eia
![]() |
![]() |
Jeg synes det er deilig å løpe på snøføre! Mykt og godt. Jeg lever farlig og har ikke hatt pigger/brodder, men det er sikkert en god idè.
![]() |
Postet 23-02-10 kl 18:56 av Primrose
![]() |
![]() |
Jeg løp på slapsesnø med vanlige joggesko og det gikk overraskende greit.
![]() |
Postet 23-02-10 kl 19:03 av Blondie
![]() |
Nylige blogginnlegg av cora
- Det går framover (14-08-10)
- Legging av dekke (10-08-10)
- Støping av ringmur (09-08-10)
- UteBoden er revet (03-08-10)
- Tilbygg (02-08-10)