Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Toffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Toffe

Postet 27-10-16 kl 07:21 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
Skilpadda sin avatar
Det er nesten fredag, for jeg har fri i morgen! Fikk levert fra meg eviglangt manus i går og deretter pakket koffert. Har ladet opp Kindle, kamera (og ekstrabatteri), ipad og telefon, og har 20 days streak på DuoLingo, så nå er jeg klar for Roma! Bare komme meg på jobb en tur først, så.
Postet 27-10-16 kl 07:48 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Åh, Roma! :unnelig:

Jeg er på jobb, og litt spent. I dag skal vi inspisere de nye lokalene bedriften skal flytte til i desember. Mye jobb venter. Jeg grugleder meg.
Postet 27-10-16 kl 08:30 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Det høres helt fantastisk ut Skilpadda.

Jeg skal dessverre ingen steder i helgen. Men jeg skal holde et hyggelig kurs på lørdag og ha middagsgjester, så alt i alt tror jeg at dette blir en helt utmerket helg.

Først er det to supertravle arbeidsdager. Men nå ser det faktisk ut som om jeg kommer i havn med alt som skal gjøres. Så er det ut på reise neste uke. Men nå er det en stund siden sist, så det blir helt greit.

Og det er nå vanlig høst i Bergen. Det vil si at regnet har kommet.
Postet 27-10-16 kl 08:30 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg har kaffe, og kan melde om tipptopp blodtrykk.
Postet 27-10-16 kl 08:49 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Åh, Roma!
Postet 27-10-16 kl 08:49 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Jeg vil og til Roma! Men jeg skal ingensteder.

Nå har jeg kaffe. Og vondt i viljen. :gidder ikke:
Postet 27-10-16 kl 08:51 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Roma er høres bra ut, men dit skal jeg ikke. Derimot har jeg billetter til Sorrento klar for sommeren, det er bra.
Og jeg har akkurat søkt meg inn på videreutdanning i traumer og sorg fra januar av, juhu.

Ellers: ekstremt travelt så en dag hjemme med sykt barn passer perfekt, dagen brukes til å pleie barnet, studere og vaske klær.
Postet 27-10-16 kl 09:28 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg skal bare jobbe i helgen, men har to hotellovernattinger innen rekkevidde før jul likevel. En ganske fin (og hektisk) høst altså. Jeg har også fått vært på teater og bokbad hittil, sånt skal jeg virkelig gjøre mer av. Jeg blir så glad når jeg får litt påfyll!
Postet 27-10-16 kl 09:35 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Jeg skal også jobbe i helga og prøver å fortrenge at sånne steder som Roma finnes, for jeg har virkelig ikke tid til å drømme meg bort nå. Får i alle fall en pause etterpå, jeg skal til frisøren og drar med meg eldstemann, så han får litt sårt tiltrengt aleinetid på kafé. I morgen har alle ungene fri, så jeg skal prøve å senke skuldrene da. Det største problemet vi må løse blir forhåpentligvis å bli enige om hva slags kake vi skal bake.

Tilbake til novelleananlysene!
Postet 27-10-16 kl 10:06 av Matilda Matilda er aktiv nå
Gammel
Blå sin avatar
Jeg fant ut at jeg har nok eurobonuspoeng til at jeg kan ta med mannen til Roma. Eller Barcelona. Eller Nice. Jeg lurer på om vi skal planlegge en tur til litt ut på våren.
Postet 27-10-16 kl 10:39 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Jeg skal ingen steder. Men det er jo egentlig det jeg liker best.

Litt jobbings nå, og så skal jeg bake kanelboller som ungene skal selge til inntekt for en god sak.
Postet 27-10-16 kl 11:22 av Pingis Pingis er aktiv nå
Gammel
vixen sin avatar
I helga er det halloweenfest for nabolaget og så er det cupdag med kioskvakt på søndag. Har nå hatt to dager hjemme med forkjøla mini så i morgen satser jeg på turbodag på jobb.
Postet 27-10-16 kl 14:41 av vixen vixen er aktiv nå
Gammel
Toffskij sin avatar
Wohooo, foredraget mitt er unnagjort og sola har brutt gjennom her i Roma! Gleder meg til hemningsløs turisme med Skilpadda når bare seminaret mitt går over i morgen.
Postet 27-10-16 kl 16:41 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Når seminaret går over.
Postet 27-10-16 kl 16:53 av Matilda Matilda er aktiv nå
Gammel
Toffskij sin avatar
«She spoke of it as though it were a disease.» (Dorothy Sayers)
Postet 27-10-16 kl 17:09 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Postet 27-10-16 kl 17:14 av Matilda Matilda er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no