Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Løffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Løffe

Postet 12-11-16 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 21

Kommentarer

Gammel
Mex sin avatar
Ligger i sengen og hører på vestlandsværet som raser utenfor. Plan for dagen; sykehusbesøk og håndtering av lillesøster som er på down.. on the bright side. Det ser ut som mormor overlever, legene tror ikke det var slag som først antatt, bare mistet balansen og falt. Kraftig hjernerystelse, slått seg i tinningen og blodansamling i hodet, men den er stabil og ser ikke ut til å skape farlig trykk. Nå må det bare vurderes hvor mye det går ut over motorikk og tale.
Postet 12-11-16 kl 08:46 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Det høres jo ut som gode nyheter ang. mormoren din, Mex.

Jeg har våknet alt for tidlig etter en kveld i festlige lag i går og skal snart gå og legge meg igjen. Tror jeg.
Postet 12-11-16 kl 09:39 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Oppe, og har kake i ovnen. Jeg hadde bursdag i oktober, men fikk ikke invitert familien på kake da, så da ble det i dag. Innimellom skal jeg rydde hele huset, og kjøre og hente lillebror i bursdag.
Postet 12-11-16 kl 09:44 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Håper at det går rette veien for mormoren din Mex.

Jeg angrer hver lørdag på treningstimen 9.30, men det er deilig etterpå da.
Så straks trening, senere i dag er det håndball, kulturarr i byen og kanskje få sneket inn litt eksamenslesing. Travle uker fremover mot jul nå.

En god lørdag til alle.
Postet 12-11-16 kl 09:45 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Sender deg mange klemmer Mex!

Oppe, må snart komme meg ut og få ordnet endel ting, kanskje kjøpt en julegave eller to før yngste og jeg har frisør. I kveld er det julebord, jeg som aldri går på det. Håper det blir bra.
Postet 12-11-16 kl 10:27 av millact millact er aktiv nå
Gammel
Martis sin avatar
Håper det går bra med bestemoren din Mex!

Planen for i dag er å teste trampolineparken i Oslo. Vi skulle egentlig sist helg, så skuffelsen var stor hos eldstemann når det var fullt, så denne gangen har vi reservert plass!
Postet 12-11-16 kl 10:32 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg er blitt fotballmamma og i dag er det cup. I iskald hall.
Postet 12-11-16 kl 10:53 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Heihei! Sitter i sofaen og tuller med babyen mens Mannen lager pepperkakedeig og serverer meg kaffe. Helt ok.
Postet 12-11-16 kl 11:15 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Jeg er helt alene hjemme på lørdagsformiddagen nå igjen – Prima dro på tur, og Secunda og mannen er på håndballkamp. Så her er det bare meg, pysjen og pleddet. Mmmm.
Postet 12-11-16 kl 11:25 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Rikelig med kaffe innabords, to ipadspillende jenter i sofaen. Psyker meg opp til en spinningtime straks.
Postet 12-11-16 kl 11:37 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Faren med en stille formiddag alene er at jeg tror at jeg har kjempegod tid sånn generelt, og derfor sier ja til masse nye jobbgreier.
Postet 12-11-16 kl 12:08 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Sitter i turantrekk og utsetter turen med bikkja.
Postet 12-11-16 kl 12:19 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Aleine hjemme noen timer, og skal skrive en artikkel og lese til sertifiseringseksamen som nærmer seg med stormskritt. Har heldigvis kaffe og noenlunde varm stue, så det er ikke synd på meg. I kveld blir det middags- og overnattingsbesøk av søster og svoger, jeg gleder meg!
Postet 12-11-16 kl 13:01 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Sendt et barn på korhelg, og lurer på om jeg skal på ski, eller Spinningsykkel.

Og så har Andungen og jeg billetter til Doktor Strange i kveld, og jeg gleder meg litt. Primært pga Cumberbatch, kjenner jeg.
Postet 12-11-16 kl 13:06 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Jeg ble sittende oppe til langt på natt og se Jimmy Saville-dokumentaren på tv (ikke akkurat lysterlig fredagsunderholdning), så derfor sov jeg nesten til tolv i dag. Nå sitter jeg her med kaffe og Digestive-kjeks og venter på at mannen skal bli ferdig i dusjen, slik at vi kan begynne å se The Crown. Etter det planlegger vi Elixia-tur og kanskje "Arrival" på kino. Fjortenåringen er hos avlaster, så vi trenger bare ta hensyn til oss selv.
Postet 12-11-16 kl 13:46 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Mannen og jeg skal Bjelleklang-konsert i dag, "gammel-bjellene" har avskjedskonsert.
Postet 12-11-16 kl 14:31 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Nessie sin avatar
Vi har berget godt med sykdom i høst, men igår begynte Pjokken å spy.. Jeg lå med han i natt, og han spydde hele natta, og spydde i dusjen isted. Så 14 t nå.. og han erfarer at kun det å sitte i ro/ligge fungerer.

Så nå har jeg og han isolert oss på loftstua, mens resten av familien er nede
Postet 12-11-16 kl 14:31 av Nessie Nessie er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Så kjipt, Nessie. God bedring til ham, håper dere andre slipper unna!
Postet 12-11-16 kl 16:02 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Pass opp for salmonella, Nessie. Det er oppdaget i på skolen vår.

Bretter klær. Kjedelig, men stille og fredelig i det minste.
Postet 12-11-16 kl 17:04 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Nessie sin avatar
@Dali: hmmm. Ok. Han har feber nå
Skal følge med.
Postet 12-11-16 kl 19:36 av Nessie Nessie er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Relativt rolig dag. Mannen og mellomste var på håndballkamp. Minstemann hadde spilleoppdrag på nærsenteret. Etterpå surret jeg meg ned på Storo-senteret for å kjøpe garn og hekter. Det minnet meg om hvorfor jeg ikke vanligvis reiser dit lørdag formiddag. Da jeg kom hjem sovnet jeg. Nå har jeg vondt i hodet og lager sen middag (ingen andre begynte på mat...).
Postet 12-11-16 kl 21:27 av Blånn Blånn er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no