Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Toffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Toffe

Postet 09-11-17 kl 07:19 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
First!!
God morgen.
Jeg startet dagen med å fortsatt være sur på Nav ( de kan jo ikke svare på en dritt om det er utafor boksen)
og henviser til alle andre avdelinger.
Men først oppe, 1 stk syk unge idag og, ringe Nav og annet møkk.
Aller først kaffe.
Postet 09-11-17 kl 07:38 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Oppe, men hopper ikkje. Fytti kor det blåste i natt. No plasker det ned. Snart kjøre til jobb.
Postet 09-11-17 kl 08:06 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
God morgen! Hjemme med sykt barn i dag...

God bedring til den syke hos Millen.
Håper dagen tar seg opp, Hjertensfryd!
Postet 09-11-17 kl 08:27 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn. Sitter på forsinket fly. Den dagen det ikke bør være noen forsinkelser.
Postet 09-11-17 kl 08:46 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen.

Jeg våknet med et rykk kl. 6.30. Storesøster og jeg skulle vært oppe kl. 6.10. Men når snill mor smurte matpakke, mens hun gjorde seg klar, så kom hun faktisk av gårde i tide. Men jeg er fremdeles litt trett og stresset etter starten.

Nå har jeg fått hodet så over vannet at jeg skal avslutte uken på en helt annen måte enn forrige. Tror jeg.

I dag planlegger jeg å gå så tidlig at jeg kan trene og fremdeles være hjemme i skapelig tid til lillesøster, som er hjemme og syk med en litt uforklarlig kvalme.
Postet 09-11-17 kl 08:57 av Blå Blå er aktiv nå
Gammel
007 sin avatar
Jeg er trøtt etter en stormfull natt. Nå skal jeg liksom jobbe litt, men først må jeg bare finne sjelen min littegranne.
Postet 09-11-17 kl 09:56 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Hepp! På jobb, og full av pågangsmot. Et godt møte i går og en meget interessant telefonsamtale gjør at fremtidsutikten for vår lille bedrift er enda mer spennende.
Postet 09-11-17 kl 10:01 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg er atter en gang hjemme med sykt barn. Nå har jeg snart ikke flere dager igjen så godt det er nytt år og ny muligheter. Han skal til legen på mandag og jeg håper han blir henvist videre da, for sånn som det er nå kan det ikke fortsette.
Postet 09-11-17 kl 10:19 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Morn! Jeg er trøtt og forkjøla, men har kommet meg på kontoret. Sur kaffe har jeg også fått.

Jobb, tannlege, kjøkkenbefaring og juleballplanlegging står på planen i dag, aller helst vil jeg ligge under dyna til uti neste uke en gang. :sliten:
Postet 09-11-17 kl 10:28 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Sovet nesten niks i natt etter stormen, noe dunket utenfor i vinden. Den kilden skal finnes idag!!!! Ellers sitter man her og skal teste noe i er crappy testsystem. Kunne vært verre, mandag..
Postet 09-11-17 kl 11:13 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Morn dere. Jeg er i fjasehumør i dag. Det passer særdeles dårlig med at jeg skal forberede et innlegg til i morgen.
Postet 09-11-17 kl 11:33 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God morgen! Pjusker på alle trøtte og syke!

Selv her østpå i indre strøk blåste det godt i natt, jeg våknet av vindkast. Men egentlig er det jo kun frisk bris det vi får av vind når den kommer hit. I dag er visst en av de dagene de ikke blir ordentlig dagslys. Nevnte jeg at jeg misliker høst og hater november? Urk, teller ned til solsnu, denne mørkeste tiden er ikke moro.

Nuvel, livet er likevel fint og greit, klager ikke egentlig, bare litt!
Postet 09-11-17 kl 11:35 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Ulempen med god utsikt er at det også er åpent for vind, tror jeg har litt å rydde når jeg kommer hjem - det eneste jeg reddet før jeg dro var en bit byggeplast på tur.
Postet 09-11-17 kl 11:49 av celebelen celebelen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no