Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Offe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Offe

Postet 17-01-18 kl 07:21 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 29

Kommentarer

Gammel
Maverick sin avatar
Først!

Jeg har kaffe. Det får holde litt.
Postet 17-01-18 kl 08:51 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Ander! Har kaffe - å nei! glemte den på spiserommet!
Postet 17-01-18 kl 08:56 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn! Kaffeløs på bussen. Medarbeidersamtale i dag. Meh. Er det noen som egentlig gleder seg til det? Ikke at det er så grusomt, jeg er bare ikke så begeistret.
Postet 17-01-18 kl 09:17 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Startet dagen med å vekke nybakt 8-åring med sang og gaver på sengen.
Postet 17-01-18 kl 09:24 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
Millen sin avatar
Hurra for 8-åring Fersken!

Alle ute, minsta starter på skiskole med barnehagen idag og det er stas.
Nå kafe, få ut søknader, frokost, legetime og ut og ordne er visst dagens plan.
Postet 17-01-18 kl 09:30 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Jeg er syk. Sitter inne med lue, digert skjerf, ullbukse, ulltunika og ullteppe, og fryser. Må prøve å få ferdig morgendagens undervisningsøkt først, og så må jeg prøve å bli frisk nok til å holde den.

Lykke til Dali. Det går nok greit.
Postet 17-01-18 kl 09:31 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er også syk. Ikke sånn «tett i pappen» som medførte hjemmekontor i går, men verk i hele kroppen som medfører at jeg tror jeg skal ligge i senga i hele dag. Blæh.
Postet 17-01-18 kl 09:42 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Prøver å få unna masse greier på morrakvisten her, og er irritert fordi jeg glemte telefonen hjemme.
Postet 17-01-18 kl 09:58 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
vixen sin avatar
På vei til røntgen. Krysser fingre for at bruddet gror fint og at jeg slipper operasjon. Faktisk fått sovet litt i natt så håper nå ribbeina har peaket så og si. Heldige meg som har storfamilie som stiller opp. Mannen er borte, men søsken handler, besøker og henter meg på sykehus.
Postet 17-01-18 kl 10:04 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Lykke til Vixen!

God bedring til alle syke.
Postet 17-01-18 kl 10:07 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Bluen sin avatar
God bedring til syke!

Jeg føler meg personlig forfulgt av været. Hjemme snødde det kjerringer - våt, fæl snø, mye tettere enn den o, store snødagen i går, og jeg ble klissvåt og hadde et svare strev med å slepe meg til toget. Yr meldte 0,1 mm nedbør i timen.

... og her i Oslo er det oppholdsvær! Det er kanskje 15 cm snø, mens vi i Lillestrøm har over en halvmeter - jeg overdriver ikke.
Postet 17-01-18 kl 10:26 av Bluen Bluen er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen!
Snør i Groruddalen nå. Og det blir jeg i utrolig godt humør av. Ellers har jeg vondt i nesten hele meg etter treningsøkta i går. Nesten alle hat-øvelsene mine på 60 min. Akk ja.
Postet 17-01-18 kl 10:31 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Jeg har spist knekkebrød med gouda, og det var overraskende fantastisk godt. Ellers så sitter jeg her og gruer meg til trening i dag. Skal på Hiit The Ground på SATS. Var på det forrige uke også. Trodde jeg skulle krepere. Det er sjelden jeg er på timer hvor jeg rett og slett ikke klarer å utføre øvelsene, men der endte jeg opp liggende flat på golvet uten evne til å bevege meg. Akk ja. Desto mer grunn til å fortsette å gå på de timene.
Postet 17-01-18 kl 10:51 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Selma sin avatar
God morgen! Jeg har høyrearm uten gips Startet dagen med å fjerne gips og sting etter operasjon for to uker siden. Nå gjelder det å trene opp bevegelighet i håndleddet og ikke minst holde seg på beina på isete fortau!

God bedring til alle syke!
Postet 17-01-18 kl 11:01 av Selma Selma er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Det er store lokale forskjeller i Oslo også, Bluen. Her hvor jeg bor er det halvmeter'n, og de har nå sperret fotgjengerfelt på den ene siden av veien helt konsekvent, for de makter ikke å brøyte og fjerne snøen fort nok. Vi har en hekk i hagen som er ca en halvmeter høy, og snøen går kant i kant med den nå.

Jeg venter på en tørketrommellevering. Håper den kommer snart.
Postet 17-01-18 kl 11:02 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
God morgen fra Drammen, jeg er på bortekontor i dag. Lenger reise, men hyggeligere utsikt fra kontorvinduet.
Postet 17-01-18 kl 11:04 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
God bedring til de syke!

Det som i går var våt og forferdelig slaps i metervis har i dag blitt til høye isklumper og majestetiske topper. Det er ikke lett å ferdes på gangveiene om dagen. Jeg slapp med skrekken, nå ønsker jeg meg brodder. Jeg er egentlig ihuga vinter-entusiast, men det blir litt utfordret nå om dagen.
Postet 17-01-18 kl 11:09 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Morn! Her er det hvitt og vakkert, og det meste er brøytet, og alt er bare velstand. Bortsett fra at jeg fortsatt er forkjøla da. To måneder med hangling er mer enn nok syns jeg.
Postet 17-01-18 kl 11:42 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Mornmorn, jeg har skrevet 3000 e-poster på morgenkvisten. I hvert fall føles det sånn.
Postet 17-01-18 kl 12:49 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Tørketrommelen kom nå. Jej.
Postet 17-01-18 kl 13:13 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg er trett og lei og sur og har allerede grått to ganger over e-poster som jeg syntes var urimelige. Blææh

Men. Jeg har klart å være overraskende effektiv og har bestemt meg for at jeg ikke skal jobbe i helgen, men heller satse på å sitte lenge på fredag og heller komme så langt som jeg kommer.

Vanligvis trives jeg med å ha en selvstendig og krevende jobb, men akkurat i dag ønsker jeg meg en med mer oppfølging og mulighet til å overlate noen arbeidsoppgaver til andre. Det går nok over.
Postet 17-01-18 kl 13:23 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Jeg har fått frokost på døren.
Jeg holder iherdig på å snu døgnet/komme meg tilbake til samme tidssone som resten av kontinentet, og er spent på hvordan det skal gå. Jeg sover dårlig og lett, så mannens snorking har bragt irritasjonen til helt nye høyder, og jeg har stort sett sovet når de andre har dratt ... Dårlig plan, det der. Så her sitter jeg og prøver å finne noe å se på TV. Jeg orker jo ikke å gjøre noe, jeg svimler bare jeg tenker på å bøye meg.
Postet 17-01-18 kl 13:31 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Det snør i Bergen i dag, har falt ca 4 cm ser det ut som. Netatmo-en måler dessverre ikke snø.
Postet 17-01-18 kl 13:32 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Jeg er igjen hjemme med sykt barn. Egentlig ganske deilig, hun sløver i sofaen med Disney Channel og jeg har fått trøkt ut nærmere tusen ord.
Postet 17-01-18 kl 13:46 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Etter en kveld og natt med oppkast driver jeg og leter etter sjela mi og prøver å få litt vann i kroppen, jeg er så vanvittig tørst.

Satser på at det blir jobb i morgen, har ikke tid til å være syk.
Postet 17-01-18 kl 13:47 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Huff, god bedring!

Jeg har bestemt at jeg er frisk igjen, dermed basta, og har tenkt å prøve en roooolig skitur i dag. Akkurat nå sitter jeg og ser på den nye brøytehaugen som er sikkert 3 biler høy, og også okkuperer 3 parkeringsplasser. Den kommer til å ligge til St. Hans.
Postet 17-01-18 kl 14:02 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Da har jeg trasket i snøvær, vært hos legen og fått ordnet ting og tang på senter, samt fått to jobbavslag på under 1 time.
Bare og brette opp ermene og søke mer da. Og har ennå ikke spist sjokolade!

Og derr røyk jeg på sjokoladen.
Postet 17-01-18 kl 14:23 av Millen Millen er ikke aktiv
Oppdatert 17-01-18 kl 14:40 av Millen
Gammel
Mex sin avatar
Det sluttet heldigvis å snø utpå kvelden i går. Skal visst komme noe mer senere i dag, men syns egentlig det holder nå.
Tusen baller i luften på jobben. Innimellom jobbmøter har jeg ringt å klagd på en faktura fra en vifte reparatør. I følge loggen på dørlåsen vår, så var han inne i huset i nøyaktig 17 minutter. Reisetid til og fra kontoret, er 20 min en vei. Så jeg skal godta en time, kan til og med godta havannen - 2 for bestilling av vare ol, men jeg godtar jaggu ikke 4 (!).

Silver lining. Vi har endelig fått bestilt oss sommerferie tur.
Postet 17-01-18 kl 14:44 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Det var fremdeles brudd gitt Hun trodde jeg slapp operasjon, men ortoped skal se på det i morgen pluss ny kontroll om to uker. To uker til med ro og så begynne å trene sakte opp. Kan forvente lang tid før den blir helt bra. Er jo en bagatell og helt ufarlig,men er litt kjipt læll. Skal nå lese Nationen for pappa vant årets blinkskudd. Artig. Er vel kanskje bare Floksa som leser avisa her på fp da.
Postet 17-01-18 kl 16:06 av vixen vixen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no