Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Løffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Løffe

Postet 03-02-18 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 11

Kommentarer

Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Guttene overnatter hos bestemor og bestefar, så jeg er helt alene. Deilig det, men jeg har lovt å hente dem relativt tidlig.

Skal en tur på loppemarked, ellers blir det nok en rolig dag.
Postet 03-02-18 kl 09:49 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Kaffe og pc her Fikk ikke sove grunnet både indre og ytre bråk, så fant ut at det mest konstruktive var å sette seg å få ordnet ihvertfall litt av alt det som stresser meg om dagen.

Har fått selskap i sofaen av en unge med en bråkete ipad og katten. Er det vanlig at man HØRER at katter beveger seg rundt i huset? Jeg må få slanking av katt inn på to-do lista mi, altså.
Postet 03-02-18 kl 09:52 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen. Kaffe. Må. Ha.
Postet 03-02-18 kl 10:32 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Tosifret antall kuldegrader ute, så jeg planlegger en innedag med en passe blanding av strikking, kaffe og husarbeid.
Postet 03-02-18 kl 10:58 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Det kommer noe hvitt ned fra luften, håper ikke det blir noe mer enn de få, for det er så fint og bart.

Skal treffe to gymnasvenninner på lunsj og har akkurat spist frokost. Hun ene bor i Geneve nå, så det er flere år siden sist. Gleder meg!
Postet 03-02-18 kl 11:01 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Timar, jeg hører godt to av kattene når de beveger seg.

Det er iskaldt her!
Postet 03-02-18 kl 11:13 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Jeg er ferdig trent og nå er det avis og sofa tid. Baker litt også. Snart håndballkamp for mellomste.
Postet 03-02-18 kl 13:12 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn, morn! Her regner det, og jeg vegeterer på sofaen. I dag skal vi til London og gå på Typing Room. Det blir spennende å se hva ungene sier til fiskeskinn, gjæret blomkål osv.
Postet 03-02-18 kl 13:48 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Kaffe, nettbrett og tomt hus, bortsett fra kattene, men de har slått seg til ro i loftssengen til storebror. Når de løper i trappen eller på tregulvet høres det godt, selv den miste som er liten og lett. Jeg skal øve straks, så vaske bad, og sener på pre-NM-konsert med korpset til mellomste. Neste helg braker det løs i Bergen!
Postet 03-02-18 kl 14:00 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Åh, Toffen - så gøy! Pøbelprisessen og jeg skal til London i vinterferien. Hvis ungene dine har noen kule restauranttips til PP, blir vi glade.

Jeg har vært på tur med hundene på glattisen. Nå ligger vi som slakt i sofaen alle tre.
Postet 03-02-18 kl 16:11 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God kveld! Jeg startet dagen med loddsalg på Metrosenteret. Mellomste var såååå ivrig som loddselger. Minstemann hadde trening samtidig. Resten av formiddagen og ettermiddagen var vi hos broren min og feiret ham og nevø. De har begge bursdag samme dag. Det er en årlig tradisjon som samler familie og noen venner. Morsomt å se barna bli litt større for hver gang.
Postet 03-02-18 kl 22:50 av Blånn Blånn er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no