Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Freffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Freffe

Postet 23-02-18 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 31

Kommentarer

Gammel
Blondie sin avatar
Tidlig oppe, blir en lang dag. To dager i hovedstaden med Vesla. Skal i Spektrum i kveld og bevitne hylende småjenter.
Postet 23-02-18 kl 08:06 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
oslo78 sin avatar
Skal hjem fra fjellet i dag. Godt og trist på samme tid. Har hatt det helt fantastisk her oppe. Nå må frokosten lages og hytta vaskes!
Postet 23-02-18 kl 09:08 av oslo78 oslo78 er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Her ble det ikke så mye vinterferie på grunn av syk unge og mulig smittefare på oss andre, men et par slackere dager har det i det minste blitt. Skal innom jobb en tur i dag og så avgårde og hente hjem eldste som har vært hos besteforeldre i ferien.
Postet 23-02-18 kl 09:33 av Timar Timar er aktiv nå
Gammel
Mex sin avatar
Fredag!
Og i morgen setter meg og ungene kursen vestover. Det blir kjekt. Jeg skal jobbe dog, men stueskifte og tid med familie blir det jo tid til.
Postet 23-02-18 kl 09:46 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Fredag og jeg er på jobb. Ungene og mannen har dratt til byen og jeg er hjemme alene til søndag kveld. Skal få vasket hus, men ellers lite på tapetet.
Postet 23-02-18 kl 09:59 av vixen vixen er aktiv nå
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Fredag og jobb! Vi har hatt sol denne uka for første gang på noe som føles som en liten evighet, og det er helt utrolig hva det gjør på humøret! Hyttetur med storfamilien etter jobb.
Postet 23-02-18 kl 10:08 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Fredag! Jobber litt på morgenkvisten fra hytta til broren min i Rauland, og ser ut på et FANTASTISK vær som vi skal nyte om litt.
Postet 23-02-18 kl 10:15 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Fredag!!!
Postet 23-02-18 kl 10:17 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Fredag etter veldig kort arbeidsuke for min del! Begge barn er hjemme med mormor, så jeg og mannen kunne dra sammen til jobb for en gangs skyld. Hyggelig! Jeg skal gjøre unna masse etter- og forarbeid i dag, så her er det
Postet 23-02-18 kl 10:24 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Det var krise i heimen i dag tidlig. Badedrakten som ble funnet fram i går kveld og lagt klar var på mystisk vis forsvunnet i dag. Barnet slapp ikke unna svømming likevel, da det er minst to bikinier som fortsatt passet som ikke var forsvunnet og kunne brukes. ndmor:
Postet 23-02-18 kl 10:31 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Endelig fredag!
Så og si møtefri dag på jobb, så håp om å få ryddet opp litt både her og der. Og fredag! fredag! fredag!
Postet 23-02-18 kl 10:41 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg syns det er litt kjipt med fredag for det betyr at vinterferien snart er over. Godt det snart er påske.

Jeg skal snart på venninne besøk, det blir sikkert koselig.
Postet 23-02-18 kl 11:40 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Fredag. Og vinterferie neste uke. Jeg skal riktignok jobbe, men det blir nok litt roligere.

Men i dag ... det er ePhorte-fredag, og det er ingen lykkens dag. Satans skitsystem.
Postet 23-02-18 kl 12:09 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Vi har visst 16 -års bryllupsdag idag.
Postet 23-02-18 kl 12:53 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
ePhortefredag, stakkars Ru! Du har min fulle sympati!

Gratulerer med bryllupsdagen, Millen!
Postet 23-02-18 kl 12:58 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Sløv morgen her. Mannen tar seg en skitur i sola. Jeg gadd ikke. Om litt må jeg pakke. Vi skal til Larvik på håndballcup i helgen. Spent på hvordan det blir. Første gang de spiller med et toppet lag (de har lov av klubben til å toppe i en turnering det året de spiller G12). Vi parkerer de to eldste hjemme alene. Første gang vi reiser fra 14 (snart 15)-åringen.
Postet 23-02-18 kl 13:59 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg har en snart tenåring som skal på cup og som nekter å gå i dusjen... Jeg nekter å sende et møkkete barn på cup.
Postet 23-02-18 kl 14:23 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Her er lunsjen vel overstått. Jeg har planer om å ta vinterferie, men ser at det kan ta noen timer til før den kan realiseres. Det er også en viss fare for at en viss oppgave må bli med meg på fjellet. Kjenner litt blandede følelser for at det plutselig finnes muligheter for nett der. Fint å kunne flikke litt mer på oppgaven, men det betyr jo at jeg utsetter det litt til...
Postet 23-02-18 kl 14:37 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Det er fredag og slutten på en grusom uke.
Nært og plutselig tragisk dødsfall i familien, alt er snudd opp ned. Nå prøver vi å finne fotfeste for helga.
Postet 23-02-18 kl 15:45 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
, Trixie.
Postet 23-02-18 kl 16:13 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Kpndolerer Trixie!
Postet 23-02-18 kl 16:37 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Trixie, det høres temmelig fælt ut.
Postet 23-02-18 kl 16:51 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Kondolerer, Trixie!
Postet 23-02-18 kl 17:44 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Postet 23-02-18 kl 17:52 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Kondolerer Trixie.
Postet 23-02-18 kl 19:31 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Kondolerer Trixie!
Postet 23-02-18 kl 20:27 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Kondolerer, Trixie
Postet 23-02-18 kl 20:50 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Kondolerer, Trixie.
Postet 23-02-18 kl 20:54 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Så fælt å høre Trixie! Kondolerer.
Postet 23-02-18 kl 22:11 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Så vondt å høre, Trixie
Postet 23-02-18 kl 22:13 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Stor klem, Trixie. Kondolerer b
Postet 23-02-18 kl 23:11 av Palmen Palmen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no