Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Løffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Løffe

Postet 03-03-18 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
Pøblis sin avatar
Postet 03-03-18 kl 09:16 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen.
Postet 03-03-18 kl 09:57 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Våknet av naboens snøfreser før syv. Lurer på hvor mye mer snø som faktisk kom. På tide å finne ut.
Postet 03-03-18 kl 09:58 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Jeg er litt tung i hodet. Hadde tre kollegaer samt hybelboer på vin igår. Ikke at jeg drakk så veldig mye vin men allikevel. Planen idag er å handle og gjøre klart til lørdagskos for resten av familien som kommer tilbake i ettermiddag. De er i byen og skal kjøre snuppa på flyplassen etter vinterferien. Rolig dag uten store planer. Deilig!
Postet 03-03-18 kl 10:05 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Kneet mitt orker ikke ski i dag.
Postet 03-03-18 kl 10:21 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Tidlig våken i dag og, men med blide unger og overnattingsgjest så var det hyggelig å stå opp likevel.

I går feiret vi bursdagen til eldste, og etter i morgen kan vi avslutte vinterens bursdagsmaraton. Det skal bli helt greit å gjøre noe annet i helgene!

Nå lurer jeg faktisk på om jeg skal være vil og gal og dra å trene. Det er visst lenge siden sist..
Postet 03-03-18 kl 10:22 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Jeg renser kaffetrakteren just nu. Ser visst ut som det trengtes....
Postet 03-03-18 kl 10:38 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Eg skal bli kaffesnobb. Har kjøpt kvern og presskanne og kaffe. Men kva er det beste bønnevarianten? Kjøpte evergood, eg, men det er jo den fra jacobs da...

Elles roleg lørdag. Tur med venninne.
Postet 03-03-18 kl 11:38 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Heihei. Er ganske dau etter gårsdagens jobbmaraton, men ingen ekstreme planer på agendaen heldigvis.
Postet 03-03-18 kl 12:26 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Tidlig oppe, tidlig i seng igår etter en lang tøff dag med begravelse.
Nå har jeg lånt bort ungene noen timer for å jobbe på masteren min så da får jeg gjøre det da.
Kanskje trene litt senere idag.
Postet 03-03-18 kl 13:12 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Morgens! Litt tung i hodet etter bra tur på Pjoltergeist. Godt jeg skal på mitt livs første femtiårslag i dag.
Postet 03-03-18 kl 13:57 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Poden og jeg har vært i byen og kjøpt hans første dress, mens mannen stabler ny stekeovn på plass. Nå skal jeg straks fortsette å sette bøker i hyllene som vi omsider har fått skrudd opp på den nymalte veggen, så da er det vel snart håp om at vi ser stuegulvet igjen.
Postet 03-03-18 kl 17:42 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Vurderer sosiologiundersøkelser. Gaaaaaah. (De er for så vidt spennende å lese, altså, jeg har bare ikke lyst. Har lyst på kaffe, strikketøy og barn som villig leker ute ei stund, så jeg får fred. Skjer ikke. )
Postet 03-03-18 kl 17:49 av Matilda Matilda er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no