Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Løffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Løffe

Postet 24-03-18 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 23

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
God morgen. Hvorfor våkne tidlig helger?
Postet 24-03-18 kl 08:27 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Altså, jeg våknet 5.30... håpløst.
Spesielt siden vi var på spa i går og det ble litt mye vin...
Nuvel, jeg har fyr i ovnen og stille hus, det er helt greit. Overnattingsgjest som sover enda, hyggelig dag i sikte.
Postet 24-03-18 kl 08:38 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Jeg våknet 0630 så senere enn deg Trixie. Nå kaffe.
Postet 24-03-18 kl 08:56 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.
Jeg våknet klokken 7, syns det også er for tidlig.

I dag skal jeg være brannvakt noen timer, også håper jeg at jeg kan få med meg Sondre Justad i kveld, men det avhenger av at lillebror syns det er greit å være hjemme alene en times tid.
Postet 24-03-18 kl 08:56 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Våken her også. Skal straks dra på butikken og handle til påske før jeg og gutta drar på hytta. Mannen og vesla kommer etter i kveld for han skal hente henne på flyplassen. Har ikke vært på hytta på mange mnd så det blir hyggelig å åpne den for sesongen.
Postet 24-03-18 kl 09:03 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Lenge siden jeg også stod opp, mutters aleine, resten sover. Vel, tidlige morgener i rolig stue er det beste. Straks deilig frokost i ensomhet også. De andre kan få kalde rundstykker...
Postet 24-03-18 kl 09:20 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Våknet opp helt alene hjemme. Deilig! Mann og barn har reist til svigers mens "stakkars" meg må være igjen hjemme for å jobbe. Pus og jeg klarer oss foreløpig helt greit.

Dagens plan er å studere lltt og trene.
Postet 24-03-18 kl 10:29 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Her har vi vært oppe lenge allerede, mannen sover etter alt for tidlig start på minsten, ungene har fått hvert sitt nettbrett og jeg sitter i ro og fred med kaffen. Får vel snart gjøre noe, kanskje.
Postet 24-03-18 kl 11:00 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Her er det litt krise akkurat nå. Mannen får ikke den ene pc-en sin på nett. Da hjelper det ikke st den andre + guttas tre pc-er + fem telefoner er på nett. Av og til skulle jeg ønske at vi hadde mindre tekniske duppeditter. Jeg er den eneste som kun tok med meg telefon.

Plan for dagen er skitur. Deretter handling i bygda.
Postet 24-03-18 kl 11:03 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg våkner klokka fem hver dag, skikkelig unyttig egentlig. (Bortsett fra i uka når jeg faktisk skal opp. ).

Vi har innkjøring med hund hjemme og lærer noe nytt hele tiden. Mest masse kos, vi er hodestups forelsket.
Postet 24-03-18 kl 11:14 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen! Jeg er velsignet med et barn som elsker å ligge og slumre i armkroken utover morgenen, men bakvakttelefonen ringer seff uansett.

Vel, skal ikke klage, nå lager tolvåringen kaffe til meg.
Postet 24-03-18 kl 11:18 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Jeg har fått kaffe og eneste planen for dagen er å være med mannen i butikken og peke på det vi skal ha.
Postet 24-03-18 kl 11:23 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Jeg våknet kvart over ni, og det er helt greit selv om planen var å sove til ti.
Planløs dag bortsett fra handling og klesvask. Jeg innbiller meg at det er et snev av vår i luften, må mulig jeg tar med meg hunden på en luftetur.
Postet 24-03-18 kl 11:28 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Observatøren sin avatar
Jeg har vært oppe siden 6.15, og har tilogmed jobbet i 3-4 timer. Nå før jeg går løs på runde nr 2.
Postet 24-03-18 kl 11:50 av Observatøren Observatøren er ikke aktiv
Gammel
Tåtti sin avatar
Howdy. Jeg våknet 05.00 uten vekkeklokke, det tar vel noen dager å komme i feriemodus.

I tilfelle noen lurer på hvordan det går med Jensen i påska, så har jeg dessverre ikke kapasitet til å fotfølge ham i år. Men i følge instagrammen hans ser det ut som han har gode muligheter for en fin ferie.

Postet 24-03-18 kl 12:32 av Tåtti Tåtti er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Jensen må passe seg så han ikke roter seg opp i noe nå igjen!

Her råder lørdagsfreden. Mmm!
Postet 24-03-18 kl 13:49 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
14 km på ski i strålende sol og med godt humør.
Postet 24-03-18 kl 15:53 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Pøblis sin avatar
Jeg håper Jensen lar meg følge ig-kontoen hans.
Postet 24-03-18 kl 18:01 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Jeg lurer på om polarjenta har vært brannvakt for sønnen min i dag...

Jeg er på hytta med elleveåringen. Vi har vært på skitur på en liten fjelltopp, og nå koser vi oss foran peisen med Nintendo og strikketøy og livet føles så og si i vater. Spent på om det kan vare.
Postet 24-03-18 kl 18:41 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Det spørs hvor sønnen din bor i helga.
Postet 24-03-18 kl 20:26 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Jeg vet faktisk ikke akkurar hvor. Men han skulle i alle fall høre på Sondre Justad i kveld.
Postet 24-03-18 kl 22:47 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg venter på Sondre Justad jeg også.
Postet 25-03-18 kl 00:21 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Du får høre med han hvor han overnattet, jeg satt på skolen. Og skal sitte på folkets hus i morgen tidlig.
Postet 25-03-18 kl 00:22 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no