Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Offe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Offe

Postet 23-05-18 kl 07:18 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
God morgen.
Først kaffe og så samle meg litt- urnenedsettelse for pappa idag, og deretter får vi se hva dagen bringer.
Postet 23-05-18 kl 08:41 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
God morgen.
Det sprengjobbes i det nye nabohuset som skal være innflyttingsklart i månedsskiftet. I dag (eller natt) startet sirkelsagen kl 05.15. Jeg hater hele huset, jeg tror det meste er gjort feil der og det er tidenes feilslåtte prosjekt. De har i alle fall gravd, borret og banket siden påsken 2017.
Postet 23-05-18 kl 08:48 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Snart ut dørane og klar for ein ny dag med trykktankbehandling.
Postet 23-05-18 kl 09:24 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Sitter på et venterom og er nr. 3 i køen for å ta blodprøver. De åpner ikke før om 20 minutter, godt jeg har med bok.
Postet 23-05-18 kl 09:26 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Håper dagen blir så fin som den kan bli, Millen.

Sympati, 007! 05:15!!!!!

Hva i alle dager er trykktankbehandling, Hjertensfryd?
Postet 23-05-18 kl 09:26 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Håper det blir en fin stund, Millen.

Jeg skal kjøre lang workshop i dag. Etter å ha lagt meg for seint, våkna alt for tidlig og derimellom blitt holdt våken av snorkende mann. Et deilig utgangspunkt.

Coffee it is!
Postet 23-05-18 kl 09:30 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Jobb jobb jobb. Men eg ser enden på semesteret snart. Og det er deilig vær. Og eg skal hoste 12 jenter i ettermiddag som skal lage dans og lære sang til sjuendeklasseavslutningen. Det er
Dei jentene er så skjønne!
Postet 23-05-18 kl 09:36 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
hjertensfryd; pappa så alle james bondfilmene når han hadde trykktankbehandling. Lykke til.
Postet 23-05-18 kl 09:36 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Millen, håper dere får en fin og rolig stund tross at det er ufattelig trist.

Jeg ble vekket av femåringen klokken fem i dag, så jeg satte meg og jobbet en halvtime før jeg begynte på morgenlogistikken. Greit å være litt i forkant, si! Bare litt trøtt nå. Holde ut til tre, i hvert fall!
Postet 23-05-18 kl 10:15 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Øøøøh. Hjernen virker ikke. Litt dumt at det tropper opp studenter her om 40 minutter, da. Vi får stole på at adrenalinet kicker inn.
Postet 23-05-18 kl 10:21 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Håper det blir en fin stund, Millen!

Jeg kjørte mannen til toget kl 05.30, og da jeg kom hjem igjen lagde jeg liksågodt pastasaus til dagens middag før frokost. Hvem er denne husmoren, og hvor har det blitt av Eia?
Postet 23-05-18 kl 10:48 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Når sjokoladen må frem før 10 kan dagen bli litt lang og tung...

Klem til Millen og alle som behøver det!
Postet 23-05-18 kl 11:14 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Polyanna: Eg ligger inne i eit trykkkammer, to timar kvar dag, i 6 veker no. Det skal forhåpentligvis hjelpe kroppen min med å fikse seg etter stråleskader.

Polarjenta: Eg ser det er fleire som held på med dei. Eg prøver å finne filmer som eg ikkje har sett før.
Postet 23-05-18 kl 15:40 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Hjertensfryd; Jeg håper det fungerer for deg. Pappa ble ikke noe bedre av det, men hans stråleskader er av en veldig alvorlig sort, flere spesialister som har sagt at de aldri har sett skader av et sånt kaliber.
Postet 23-05-18 kl 15:55 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Eg og håper det vil hjelpe. Vi ikkje merke noko til det før det er gått nokre månader.
Postet 23-05-18 kl 16:07 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God kveld fra Schiphol! Rakk en liten sightseeingtur med kanalbåt før jeg dro hitover, herlig by altså! Men nå blir det fint å komme hjem!
Postet 23-05-18 kl 21:54 av Addison Addison er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no