Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Toffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Toffe

Postet 31-05-18 kl 07:18 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 30

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
God morgen. Våknet uforskammet tidlig idag så første kaffen er inntatt.
Vaskemaskin har ødelagt de to bikiniene jeg har så det må jeg ut og ordne idag.
Postet 31-05-18 kl 07:44 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
I dag startet ikke sirkelsagen på nabotomten før 06.30, så i dag er en god dag. Og varm dag, tydeligvis. Jeg mangler jobbsommerklær og burde vært på shopping, men det er for varmt.
Postet 31-05-18 kl 08:17 av 007 007 er ikke aktiv
Oppdatert 31-05-18 kl 08:25 av 007
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen. Jeg har kjent veldig nøye etter om jeg ikke har vondt en plass sånn at jeg bare kunne vært hjemme, men nei... Jeg er veldig lite motivert for tiden.
Postet 31-05-18 kl 08:51 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Ja, ja. Der gikk jeg på en smell gitt. Nå har jeg grått i over et døgn (litt til og fra heldigvis), og hele kroppen skjelver kontinuerlig. Det er på tide å innse at kroppen ikke takler 3-4 timers søvn i månedsvis. Jeg må forsøke å komme meg til legen i dag.
Postet 31-05-18 kl 08:53 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Næmen, Tjorven. Ikke bra.

Jeg har logistikk utfordringer i dag. Jeg skal til reguleringstannlege med eldstemann i dag, og klassen hans skal på sykkeltur. Regner med at vi kommer tilbake midt i turen, så må ha sykkel i bilen og lokalisere gjengen på vei tilbake. Så må jeg prøve å få jobbet litt, før jeg selv har en legetime rundt lunsjtider.

Innser også nå at sommergarderoben er litt smal, jeg hadde en liten shoppingrunde for ungene i går, men mulig jeg må ta en for meg selv også.
Postet 31-05-18 kl 09:01 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Kjære tjorven, det var eit tydelig tegn. Du har jo mye press på deg har eg forstått, med salg av bolig og kanskje andre ting, så kom deg til legen og få hjelp.

Klem

Her sit eg og småfrys, for alle vindu har stått åpne i natt. Litt deilig, og det går snart over.
Postet 31-05-18 kl 09:05 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
En god klem til Tjorven. Lege er lurt.

Flere som har en smal sommergarderobe, men det er greit nok for på jobb er det så kjølig at langbukser er nødvendig for min del.
Postet 31-05-18 kl 09:12 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Tjorven. Jeg håper at en lege kan hjelpe deg raskt.

Jeg har heldigvis alltid vært veldig glad i sommerkjoler og har uforskammet mange i forhold til hvor mange man vanligvis trenger i Bergen. Så klesmessig nyter jeg været akkurat nå. Sommerkjole og sandaler hver dag. I morgen har jeg eksamen og da blir det knebukse, tynn tunika og sandaler. Så noe har jeg i hvert fall klart å planlegge ferdig.
Postet 31-05-18 kl 09:25 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Kom deg til legen, Tjorven og få noe å sove på og kanskje en sykemelding en ukes tid så du kommer til hektene?

Innmari varmt her, anlegget virker ikke på jobb, så jeg har vinduet oppe og solen kommer rett inn. Foreløpig er det levelig.

I kveld skal jeg se Book of Mormon, gleder meg innmari.
Postet 31-05-18 kl 09:33 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Tjorven Det høres veldig ugreit ut. Søvn er viktig få på plass. Håper du får hjelp fort.

På jobb og er frustrert over hvor lite som får enkelte til å sykmelde seg i over ei uke.

F blir bra når det kommer. Kan i realiteten avspasere fram til ferien, men da faller det litt fra hverandre her på bruket.
Postet 31-05-18 kl 09:34 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
på Tjorven.

Jeg har fått det årlige sommervaktplankaoset i fanget. Har for få folk til å være streng nok, og for få til å egentlig kunne være grei med å gi folk fri når de ønsker...
Postet 31-05-18 kl 09:36 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
nolo sin avatar
Tjorven:
Postet 31-05-18 kl 09:42 av nolo nolo er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
til Tjorven. Håper det ordner seg.

Jeg er på jobb, iført langbukse. Dongeri attpåtil. Jeg er tom for sommerklær, dessuten er det kjølig inne på jobb. Jeg hater å fryse, så da ble det dagens valg.

I morgen har jeg tenkt å forsøke å få med meg en av festspillforestillingene, om vi får billetter. Må sjekke om det er mye ledig.
Postet 31-05-18 kl 09:47 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Tjorven! Håper legen kan hjelpe deg.

Jeg streiker IKKE i dag. Det er gode nyheter selv om det nok ikke hadde gjort noe om jeg fikk en lesedag ekstra før eksamen.

Mye kaffe må dog til for å få hodet i gang. Har jeg fortjent iskaffe, mon tro?
Postet 31-05-18 kl 09:49 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Tjorven. Håper du raskt får hjelp.
Postet 31-05-18 kl 10:22 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Tjorven, så lite søvn over lang periode, høres ikke bra ut!

På jobb, med bare legger og sandaler. Life is good!
Postet 31-05-18 kl 10:23 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Tjorven!

Her var det 29 grader på kontoret da jeg kom. Hjelper litt nå når jeg har full gjennomtrekk. Men, gammel bygning i mur fra 1890-årene holder godt på varmen.

Jeg jobber med timeplaner for neste skoleår.
Postet 31-05-18 kl 10:26 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Tjorven, lege høres lurt ut.

På jobb, og i dag har til og meg jeg bare legger og sandaler. Det er imidlertid en bygning med AC beregnet på menn i dress, så jeg har med strømpebukse og lukkede sko også.

Viktig Møte TM seinere, så får finne konsentrasjonen min et sted.
Postet 31-05-18 kl 10:31 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Uff, Tjorven, gå til lege! Sånn kan du ikke ha det.

Jeg shoppet sommerklær via Zalando, helt uaktuelt å gå i butikker i denne temperaturen.
Postet 31-05-18 kl 11:02 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Da har jeg vært hos legen, og det er lov til å håpe at de medisinene jeg har fått hjelper.
Postet 31-05-18 kl 11:47 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Tjorven

Jeg er inne i en god periode. Har gått til og fra praksis og gjort en hel del i tillegg også. Håper virkelig det er medisinen som skyld og ikke varmen.
Postet 31-05-18 kl 12:15 av star star er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Tjorven.
Postet 31-05-18 kl 13:07 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Sol sin avatar
Tjorven

Jeg har siste dag på jobb i dag, blitt takket av med fine ord. Nå skal jeg ut i verden på egenhånd. Rart, deilig og veldig spennende!
Postet 31-05-18 kl 14:34 av Sol Sol er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
til Tjorven.

Jeg har nettopp holdt min første presentasjon i ledergruppa for min avdeling. Jeg startet på overtid, så fikk 10 min kortere enn planlagt for. Tilbakemeldingen var "High speed combined with high quality", så jeg tror jeg bestod ildprøven.
Postet 31-05-18 kl 14:37 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Tjorven.
Postet 31-05-18 kl 14:40 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Tjorven
Postet 31-05-18 kl 16:37 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Og Anda! Hurra!
Postet 31-05-18 kl 16:37 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Jeg fikk tilbakemelding på eksamen i vitenskapsteori og forskningsmetode, B, jeg er såååå glad. Nå er det ferie (neida, det er ikke det for oppgaven skal skrives).
Postet 31-05-18 kl 18:31 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Gratulerer Trixie, så flott!!
Postet 31-05-18 kl 21:20 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Gratulerer, Trixie, så bra!
Postet 01-06-18 kl 00:06 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no