Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Toffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Toffe

Postet 28-06-18 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 22

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
First!
Postet 28-06-18 kl 08:35 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Ant!
Postet 28-06-18 kl 09:03 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
I dag overtar vi ny bolig. Jeg er relativt gira, men vet samtidig at jeg har ganske tungt fysisk arbeid foran meg de nærmeste dagene. Det er jeg egentlig ikke så god på, men jeg overlever sikkert.

Det skal bli ålreit å få litt mer plass.
Postet 28-06-18 kl 09:29 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Morn, morn! Har vært på jobb siden kl 6, og aner ikke når jeg kommer fra i kveld. F i morgen ettermiddag - håper jeg ... :svosj:
Postet 28-06-18 kl 09:29 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Så spennende, Tjorven! Det er helt nytt, er det ikke? Flytter dere langt?
Postet 28-06-18 kl 10:22 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Har fortsatt vondt i lommeboka etter å ha hentet bilen på verksted i går. Selv om det var planlagt vedlikehold og bytte av slitasjedeler så ble det litt mer enn jeg planla.

Bare i dag og i morgen igjen før f.
Postet 28-06-18 kl 10:39 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Det er helt nytt, ja. Det innebærer også at det ikke er noen skap eller lamper, så vi har en liten jobb foran oss der. Men fordelen med å flytte inn i juni er jo at det er ganske lyst ute, så vi trenger ikke lamper sånn umiddelbart.

Vi skal ikke flytte så veldig langt, men det er noen kilometer. Vi flytter ut av skolekretsen, men knerten insisterer på å fortsette på skolen sin. Det blir 5 stopp med t-banen og en liten spasertur, og det tenker vi at en 6.-klassing kan klare helt fint hvis det er så viktig for ham.
Postet 28-06-18 kl 10:42 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
på lommeboka til Fersken. Jeg vet hvordan du har det.

Lykke til med flyttinga Tjorven. Det er et slit, men det blir bra når dere er i havn. Jeg har selv fortrengt at vi hadde en plan om å male ferdig trappa vår. Nå er mannen plutselig i gang.
Postet 28-06-18 kl 10:55 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Jeg skal hente ungen min på flytoget i ettermiddag og lengter sånn etter henne at det suger i magen.

I mellomtiden: Masse å gjøre! :svosj:
Postet 28-06-18 kl 11:01 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Æsj Fersken, know the feeling. Jeg har en bil som må inn på 100' service nå straks. Can't wait for all the surprises..
Lykke til med flyttingen, Tjorven.
Solskinnsdag i vest i dag, men har meldt sterk vind utover dagen. Planen er derfor en liten shoppingtur med middag ute på byen.
Postet 28-06-18 kl 11:12 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn, morn! Sitter på jobb og er litt lat og slapp etter å ha fått kvesset F-appetitten ytterligere på langhelg med Prima. Nnnnngh! Men må vel sparke meg i gang.
Postet 28-06-18 kl 11:39 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
F i morgen ettermiddag og sommerlunsj på en øy nå. Yess!
Postet 28-06-18 kl 12:00 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Venter på melding fra en venninne som jeg skal på kafe sammen med.

Ellers så er de bare late dager.
Postet 28-06-18 kl 12:32 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
To dager igjen! Jeg sitter og avsporer meg selv konstant fra de par må-gjøre-før-F-listene mine; det jeg avsporer med, er jo også ting som må gjøres, men som ikke må gjøres akkurat , så jeg prøver å disiplinere meg litt.
Postet 28-06-18 kl 12:43 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Harriet Vane sin avatar
Straks 9000 skritt og kl er 1215. Sånn er NM-generallivet.
Postet 28-06-18 kl 13:16 av Harriet Vane Harriet Vane er ikke aktiv
Gammel
Minerva sin avatar
For en deilig varme vi har! Og ikke så vanskelig å pakke til Middelhavs-tur nå, ettersom det er samme temperatur der nede. Denne gangen tror jeg at jeg klarer å la de varme klærne bli hjemme, og reise lett. (I så fall er det første gang... )
Postet 28-06-18 kl 14:09 av Minerva Minerva er ikke aktiv
Oppdatert 28-06-18 kl 14:35 av Minerva
Gammel
Palmen sin avatar
Får du hørt noe HV? Datteren min spilte 1310. Er så spent på å få opptaket.
Postet 28-06-18 kl 14:43 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Jeg spionerer på barna gjennom leirskolens facebookbilder, og har nå observert poden (snart 14) på tre forskjellige bilder rett ved siden av samme jente.


:livinglavidalocabyproxy:
Postet 28-06-18 kl 15:20 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Også gleder jeg meg vilt til ukens første hvite dag.

:livinglavidalocalikevel:
Postet 28-06-18 kl 15:24 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Hektisk jobbdag ble avbrutt av evakueringsøvelse, ikke det verste i solen. En dag igjen nå, den blir nok intens den også. Men nå, mer sol og frisør!
Postet 28-06-18 kl 15:41 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Fin dag til tross for drittvær:
- Ferdig å trene klokka 10.
- I morgen kommer Frøkna hjem en tur. Jeg GLEEEEEEEEDER meg!
- Har fått endelig bekreftelse på at jeg skal to uker til Østerrike i november, som en av to tysklærere fra Norge. Først ei uke på kurs i Wien, og så ei uke i Innsbruck på hospitering. Jeg er lett ekstatisk; har aldri vært i Østerrike ( ).
Postet 28-06-18 kl 16:07 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
Millen sin avatar
Å Wien er en nydelig by så gled deg du Stompa.
Postet 28-06-18 kl 16:11 av Millen Millen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no