Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 15-07-18 kl 07:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
Blånn sin avatar
God formiddag! Vi sitter og dingler på et lokaltog på vei oppi fjellene. Sånn går det når regnet har ødelagt toglinjene ril ekspresstogene. Morsomt med Shinkansen (lyntog) i dag morges. Tokyo har vært veldig bra, nå venter litt andre steder.
Postet 15-07-18 kl 08:15 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God morgen fra sydenland!! Varmt! Kom i natt, er litt trøtte, men gleder oss innmari til to uker her!
Postet 15-07-18 kl 09:50 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen fra solkysten
I dag skal/må vi pakke til fjellet, det blir helt sikkert kjempebra håper jeg. Litt trøtt enda men det kommer seg nok, gleder meg til en natt uten festival og litt mer søvn.

Men nuh, frokost til folket.
Postet 15-07-18 kl 09:58 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Da er vi klare for å utforske Riga. Hele familien må bare stå opp først. Er dette sommeren da snuppa innser at tenåringer kan sove lenge?
Postet 15-07-18 kl 10:25 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Esme sin avatar
God morgen! Vi er i Cambridge og skal på puntetur på formiddagen. Det er varmt og fint i England for tiden. På mandag henter vi ut en kanalbåt og skal være på kanalene en ukes tid.
Postet 15-07-18 kl 10:38 av Esme Esme er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Så mange spennende ferieturer! Jeg er hagepasser den neste uka, så jeg har ikke så mange andre planer enn å vanne, vanne, vanne, både her og der. Må finne på noe med ungene også, kanskje strand i dag og Oslo-tur i morgen. Har mest lyst til å strikke og høre podcast i den nye utesofaen min hele dagen, men ungene er nok ikke helt med på det.
Postet 15-07-18 kl 10:44 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Så fine små ferierapporter
Jeg er akkurat hjemme fra to uker på farten på Vestlandet og i Danmark, og blir barnløs i løpet av dagen. Er veldig glad for at vi avtalte to uker hver, og ikke mer, jeg kommer til å savne dem sånn. Nyter følelsen av å ha dem i huset nå, de sover over hodet mitt, her jeg sitter i sofaen og strikker.
Postet 15-07-18 kl 10:45 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
God morgen!
Nyter rolig kaffemorgen og tenker at jammen er det førsteferieuka på hell! Mannen kommer hjem på onsdag, og da blir det camping i et par ukers tid.
Postet 15-07-18 kl 11:08 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Ligger og sløver i hotellsengen, men snart må vi komme oss ut og videre. I dag regner det i Lofoten, men yr påstår det skal bli opphold snart. Krysser fingrene for det!

Tjorven: tenåringen her har skjønt dette med å sove lenge, litt slitsomt når resten av familien våkner tidlig...
Postet 15-07-18 kl 11:16 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Her er det avreise fra Sverige. Egentlig er jeg klar for å reise helt hjem, men vi skal være noen dager i Oslo først. Det blir nok fint det også. Vi har hatt en fin ferie så langt iallefall.
Postet 15-07-18 kl 11:18 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Her i huset har begge tenåringene skjønt det med å sove lenge. Jeg har lest på sengen i en time. Stått opp og løpt en tur. Kommet hjem og dusjet og ryddet kjøkkenet og dekket til frokost. Og nå lurer jeg på om jeg snart skal vekke dem.
Postet 15-07-18 kl 12:00 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Jeg drikker kaffe på terrassen, og hviler litt slitne bein etter en fantastisk turopplevelse igår. Kjenner enda på den fine følelsen når vi gikk. I morgen blir det en svipptur til foreldre, før en ferieuke i ytlandet venter.
Postet 15-07-18 kl 12:02 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Min tenåring er akkurat stått opp, ikke helt frivillig.
Postet 15-07-18 kl 12:03 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no