Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 27-11-18 kl 07:04 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 28

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
Mårn.
Fortsatt ikke klar for nesten 12 minus..

.
Postet 27-11-18 kl 07:43 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Det er kaldt, Millen! Det er nok et par blå her bare.
Postet 27-11-18 kl 08:13 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Akkurat ferdig med hotellfrokost. Det er fordelen med å måtte reise et par dager i måneden, god start på dagen med skikkelig mat.
Postet 27-11-18 kl 08:34 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
scilla sin avatar
Jeg egner meg best i enerom i dag
Postet 27-11-18 kl 08:40 av scilla scilla er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Elektrikeren har vært her, barnet er sendt på skolen, og maleren kommer om en snau time. Gleder meg til han er ferdig, og jeg kan få møblene på plass igjen og fyre i peisen.
Postet 27-11-18 kl 09:20 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Morn! Jeg er bekymret for vår hospitant, som ikke har dukket opp i dag. Han pleier alltid å gi lyd fra seg. Håper han bare har forsovet seg. :hønemor:
Postet 27-11-18 kl 09:30 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
God morgen, jeg pysa ut i går da lufta ikke var helt sunn, og syklet ikke hjem i går. Da måtte jeg også sitte på til jobb, nå er været annerledes, og jeg satser på at lufta er ok til å sykle hjem i dag!
Postet 27-11-18 kl 09:32 av annemede annemede er aktiv nå
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har rusla med boffen i ni minus og varmer meg nå under pleddet med kaffe. Den firbeinte er fornærma, jeg tror det blir en lang vinter.
Postet 27-11-18 kl 09:37 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Puh, kun forsoving. Ringte nå.
Postet 27-11-18 kl 09:38 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har hatt litt vondt i øret mitt i noen måneder nå, og da det ble skikkelig kaldt gikk øret over til å bli skikkelig vondt også. Heldigvis har jeg legekontor rett ved jobben hvor det jobber mange leger. Så jeg har time om en halvtime.
Postet 27-11-18 kl 09:39 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg har trenet, vært snill mamma og dusjet hjemme sånn at Herremannen kunne sitte på til skolen, og nå varmer jeg opp til de siste 8 (av totalt 28) elevsamtalene. Deretter er det en million andre ting å gjøre, men jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne, så jeg prokrastinerer lykkelig.
Postet 27-11-18 kl 09:56 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
Toffskij sin avatar
Postet 27-11-18 kl 10:14 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Jeg er sliten i kroppen etter å ha vært på øvelse sammen med den frivillige organisasjonen jeg er medlem i, i går. Gikk ut i søk klokken 17 og var ferdig med søk kl 2120. Nesten 7 km opp på fjell,ned av fjell og opp igjen kjennes i en litt utrent kropp. Men det er jo så utrolig moro!
Postet 27-11-18 kl 10:36 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Møte senere idag som jeg gruer meg skikkelig til. Men før det, være litt effektiv kanskje?
Postet 27-11-18 kl 11:04 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Harriet Vane sin avatar
Misunner Fersken god start på dagen med skikkelig mat...Jeg fikk en kranglete start på dagen, der 75 % av de tilstedeværende var rasende, sure eller bare simpelthen i streik. Min sønn var ikke blant disse. Min mann var på jobb.

Nå prøver jeg å pøse på med kaffe for å komme i bedre humør og har akkurat bestilt vinterferie til Svalbard! Kom ikke å si at lykke ikke kan kjøpes.
Postet 27-11-18 kl 11:10 av Harriet Vane Harriet Vane er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har vært hos legen og fått øredråper, så nå håper jeg at jeg blir bedre veldig fort.

Sjefen sendte melding om at han måtte ta hjemmekontor i dag, men at alle måtte sjekke skapet sitt fordi han hadde lagt ut smil (sjokoladen) til alle. Så da ble jeg ganske smilende.
Postet 27-11-18 kl 11:14 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
På venterommet hos fysio.
Postet 27-11-18 kl 11:33 av star star er aktiv nå
Gammel
Candy Darling sin avatar
Wooshwooshbusybusy, men i kveld er det julebord og jeg har ny kjole som er fin og jeg skal kose meg akkurat nok til å fortsatt være i god form til V. Big Important Presentation i morgen. Så da så!
Postet 27-11-18 kl 11:46 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Julebord i kveld her også, så det tok litt ekstra tid å komme seg av gårde i morges, måtte finne sko og passende smykke og strømpebukse uten hull. Er ikke vant til sånt! Men det blir nok stas når vi først kommer så langt (selv om jeg gruer meg til å gå ut i ikke-særlig-varm kjole).
Postet 27-11-18 kl 11:56 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg har fått tapet på veggen!
Postet 27-11-18 kl 12:17 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Grattis med tapet, celebelen! Jeg må komme og inspisere.

Jeg tok noen timer avspasering på formiddagen i dag, og fikk meg en løpetur i solen. Iskaldt, men fint! Nå er jeg på plass på jobb for noen timer.
Postet 27-11-18 kl 12:45 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Og innimellom så har jeg nedtelling til fysiotime på fredag.
Postet 27-11-18 kl 12:59 av annemede annemede er aktiv nå
Gammel
tink sin avatar
Goddagen til alle. Jeg har karret meg på jobb, fortsatt litt ør, men skjønner at det er flere som hangler da jeg er nesten alene her i dag.

Fint og kaldt ute da, jeg er heldig og får dagslys rett i fleisen når jeg sitter ved pulten.
Postet 27-11-18 kl 13:11 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Minerva sin avatar
Vakkert og kaldt! Og hele innkjørselen vår (nesten) er full av ved. Og jeg er støl av å bære på plass 1/4. Langdag på jobb i dag, vi har invitert til en tidlig juleavslutning på trinnet for å komme julestresset i forkjøpet. Håper på rørte foreldre i kveld, har sååå flinke elever! Og heldigvis en rå musikklærer! (Ikke meg i år....:svett: )
Postet 27-11-18 kl 14:01 av Minerva Minerva er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Det må du, ingling - jeg er kjempefornøyd!
Postet 27-11-18 kl 14:28 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Juhu! Jeg er kledd i gull og er på vei på julebord med tema gull. Stygt redd for at jeg en av de mest pyntede, men why miss an opportunity to shine?
Postet 27-11-18 kl 18:37 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg har vært ute med noen av damene fra jobb og spist lutefisk. Deilig! Nå svosjer jeg for å få klart alt til time i morgen tidlig. Fortsatt litt på hæla etter to uker i utlendighet.
Postet 27-11-18 kl 20:29 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
Å, så heldig, Stompa! Det er jo så deilig mat.
Postet 27-11-18 kl 23:04 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no