Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 26-04-20 kl 09:30 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
Timar sin avatar
God morgen! Hah, sovet lenge OG er først!

Det er nydelig vær her. For siste gang på en stund, så det må utnyttes. Bare synd at jeg har gått litt tom for ting å finne på med ungene. Jeg tror ikke jeg får dem med meg på skogstur i dag igjen, ihvertfall.
Postet 26-04-20 kl 11:32 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Sol sin avatar
Jeg har krøpet opp i solflekken som har vist seg på verandaen og sitter med studier, noe det ellers er minimalt med tid til i den nye hverdagen. Vårens siste seminar er på torsdag, så det må forberedes. Litt tungt når vi som gruppe ikke har sett hverandre siden nedstengningen, men vi har fått laget en plan og skal ha møte i zoom i ettermiddag. Etter det gjenstår å skrive semesteroppgave - jeg får litt panikk bare av å tenke på dag, så jeg prøver å la være. Og fristen kommer stadig nærmere .

Dagens aktivitet med barna blir rydding og støvsuging.
Postet 26-04-20 kl 12:24 av Sol Sol er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg sitter også i solveggen med pensum. Jeg har fått siste veiledning på semesteroppgaven og eksamen nærmer seg veldig. Jeg prøver derfor nå å fylle igjen noen av teorihullene som har oppstått fordi jobben krever hele meg og enda litt til.
Postet 26-04-20 kl 13:44 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Jeg ligger i hagesofaen med podcast. Flaks at været skal bli dårlig neste uke - kanskje jeg faktisk kan få gjort noe fornuftig. &
Postet 26-04-20 kl 14:44 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg har jaggu trent.
Fortsatt rydding på planen. Praktisk talt ferdig med guttas rom.
Postet 26-04-20 kl 14:52 av star star er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg raker i hagen. Planen var å gjøre det i går, men det rakk jeg ikke pga biltrøbbel. Må benytte anledningen når vi faktisk har sol, selv om det er kaldt.
Postet 26-04-20 kl 15:18 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Retter stiler, mens mann og barn har dratt til svigers. (De har småbruk, så masse tumleplass ute.) Heldigvis snart ferdig med bunken!
Postet 26-04-20 kl 15:38 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg har som mål å gjøre unna en "bunke" med digitale presentasjoner i dag. Heldigvis bare 10i klassen, så fullt overkommelig - men tungt uansett.
Postet 26-04-20 kl 15:56 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Vi har vært ute på tur, ved sjøen, deilig.

Nå skal det ryddes. Noen leker og kosedyr etc skal på loftet og jeg vil gå gjennom dynene her og der og se hvor mange vi faktisk trenger.
Postet 26-04-20 kl 16:10 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Første helg med heeeelt fri fra jobb siden korona, ikke pga korona. Du så deilig.
Postet 26-04-20 kl 17:29 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Fikk med meg mellomste på skogstur. Alltid hyggelig å ha noen å gå med.
Postet 26-04-20 kl 18:05 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Brukt en evighet på å lage en Finn annonse. Ble kasta ut hvert 10. sekund omtrent.
Postet 26-04-20 kl 18:11 av star star er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Og jeg har vært på plantesalg, så nå har jeg asparges og søtpotet!
Postet 26-04-20 kl 18:55 av Eia Eia er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no