Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 25-05-22 kl 08:01 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
Frøy sin avatar
På jobb.

I dag er det sykehusdag for guttungen, men han er nå overført til voksenavd. så han har bestemt at det bare er tullete å ha med mor eller far så han stikker alene til sykehuset for behandling i dag. Han har ordnet det slik at kjøretimen han skal ha i dag kan slutte på sykehuset slik at han rekker timen. De vokser opp de der små søte ungene våre.

Her er det noen møter på planen i dag, håper at iallfall et av de gjør at jeg får en bedre hverdag.
Postet 25-05-22 kl 08:54 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Det må være en overgang, Frøy. Samtidig er det jo deilig at de klarer seg selv mer og mer.

Jeg er på jobb, møter på planen her også. Snart langhelg, heldigvis!
Postet 25-05-22 kl 09:15 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg skal på ferie i dag. Vi skal til Gøteborg - igjen. Men nå skal vi reise alle 4. Toget går kl 18 i ettermiddag. Jeg gleder meg skikkelig.


Og - jeg så Jane Eyre på Nationaltheateret i går, og anbefaler alle som bor nær Oslo om å gjøre det samme. Gjerne sammen med tenåringsbarn.
Postet 25-05-22 kl 09:33 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
star sin avatar
På kontoret. Har litt å gjøre og skal sette skikkelig i gang når jeg bare får fiksa et par billetter.
Postet 25-05-22 kl 09:34 av star star er aktiv nå
Gammel
Eia sin avatar
På jobb, og endelig pipler ordrene inn! Vi har hatt litt, eh, strekk i likviditeten, gitt, men det ser ut til at det kommer til å gå over snart. Voksesmerter, jeg vet, men si det til nervene mine!

På den andre siden får vi snart besøk av en meget interessant potensiell samarbeidspartner, som jeg har jobbet med å få til i snart 5 år! Det blir et meget interessant møte.

Yngstemann er syk - igjen. Denne gang med samme vonde hosten som eldste og jeg har vært gjennom. Stakkaren har vært mye syk dette første halvåret, men det går vel over dette også.

I ettermiddag blir det hagearbeid, skogstur og planlegging av storrengjøring - gudene skal vite at det trengs ...
Postet 25-05-22 kl 09:47 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Hektisk både hjemme og på jobb her, selv om jeg bare jobber 60% for tiden. Karakteroppgjør og boligsalg er en dustete kombinasjon som jeg burde tenkt på.
Postet 25-05-22 kl 09:48 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
På kontoret, leser nyheter fra Texas. Hva faen.
Postet 25-05-22 kl 09:52 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Nå har jeg hatt det så travelt så lenge at også det som skal være gøy blir stress og slitsomt. Mannen og jeg skal på alene-tur i helga, men nå har jeg mest lyst til å være hjemme uten program.
Postet 25-05-22 kl 10:21 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
På kontoret. Har vært og tatt blodprøver og håper de nyreprøvene er bra sånn at jeg kan fortsette med samme medisin.

Kort dag i dag, etter 2 lange dager, og fredag er det sykemeldingsdag.
Postet 25-05-22 kl 11:05 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Drikker vin. Deilig med fri i morgen!

Har du lagt ut leiligheten nå, Blondie?
Postet 25-05-22 kl 22:52 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Hvordan har sin uke vært Frøy? Joda, bare lekker. På fredag ble jeg kalt propp og flaskehals, mandag og tirsdag hadde jeg 13 timers arbeidsdag og i dag havnet stillingen min ut på Finn.no og jeg får beskjed om at hvis jeg ikke søker eller ikke får den så er jeg overtallig. Hurra for kommune Norge.
Postet 25-05-22 kl 23:04 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jepp, leiligheten er ute. Visning om en uke, seks påmeldinger foreløpig.
Postet 25-05-22 kl 23:24 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Men Frøy da.
Postet 25-05-22 kl 23:39 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Frøy, det der er faktisk ikke lov etter aml.
Postet 25-05-22 kl 23:46 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Det der skal ikke gå an, Frøy, kontakt fagforening hvis du er organisert (og så vil jeg påpeke at det ikke er representativt for "kommune-Norge" selv om en kommune gjør noe dumt. ). De kan ikke bare gjøre folk overtallig sånn uten videre.
Postet 26-05-22 kl 00:17 av ingling ingling er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no