Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.
Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Kommentarer totalt 13
Kommentarer
![]() |
God morgen!
På flyplassen igjen ![]() Ellers er planen å dra på outelt og shoppe litt når jeg kommer frem til Vegas. |
Postet 26-03-23 kl 10:05 av løve70
![]() |
![]() |
Aha, nå skjønner jeg hvorfor jeg er litt trøtt. :sommertidspøkelset:
Morn, ja. Like godt å sparke i gang kaffemaskinen og jobbe videre. ![]() Og ute snør det visst. Jeg skal så lell, jeg. (I drivhuset, da.) ![]() |
Postet 26-03-23 kl 10:40 av Eia
![]() |
![]() |
Herlighet, vi var på vift hos gode venner i går og var ikke hjemme før klokka 5. kan ikke huske sist det skjedde.
![]() ![]() |
Postet 26-03-23 kl 10:50 av Blondie
![]() |
![]() |
Gjør arbeidskrav. Formen er dårlig, men ute er det nydelig.
|
Postet 26-03-23 kl 10:57 av star
![]() |
![]() |
Straks frokost, sønn som lager. Få planer. Kanskje plante noen påskeliljer? Må dykke ned i boden og se om vi kan finne påskepynten. Mulig den står i mammas bod.
|
Postet 26-03-23 kl 12:51 av millact
![]() |
![]() |
Hadde det ikke vært for at bilen lever sitt eget liv så hadde vi øvelseskjørt. Neste kjøretur er til et verksted.
|
Postet 26-03-23 kl 13:08 av star
![]() |
![]() |
Puh! Opphold og sol, jobb snart unnagjort. På tide å vekke 18-åringen til frokost.
![]() |
Postet 26-03-23 kl 13:24 av Eia
![]() |
![]() |
Nydelig dag på Høttah, gidder ikke å gå på ski en gang. Sol på terrassen og vindstille.
![]() |
Postet 26-03-23 kl 14:26 av Candy Darling
![]() |
![]() |
På flyplassen, for å slippe å ta fly 06 i morra tidlig, men angrer litt siden jeg går glipp av den fine fridagen
![]() |
Postet 26-03-23 kl 15:13 av Martis
![]() |
![]() |
Sliten etter lang dag med sosial trening og bobler i går. Ute er snør det i eine minuttet og er sol i andre. Heilt meiningslaust opplegg.
|
Postet 26-03-23 kl 15:55 av Syrinx
![]() |
![]() |
Vi har samme vær i sør, Syrinx. Store filler, kaldt, men legger seg ikke.
|
Postet 26-03-23 kl 17:14 av millact
![]() |
![]() |
Nydelig dag i Oslo, jeg har gått tur i solskinnet og funnet de første blomstrende plantene i Botanisk hage.
![]() |
Postet 26-03-23 kl 17:52 av Skilpadda
![]() |
![]() |
Nydelig vær i nord også. Har gått tur, og snart er det middag
|
Postet 26-03-23 kl 18:18 av polarjenta
![]() |