Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Hipp-hipp-onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Hipp-hipp-onsdag

Postet 17-05-23 kl 05:40 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 21

Kommentarer

Gammel
Input sin avatar
Gratulerer med dagen!

Jeg jobber litt mens jeg venter på at de andre skal våkne. Kom på at jeg ikke har pusset bunadssølvet da klokka var halv seks i morges, og da kunne jeg jo ikke sove mer...
Postet 17-05-23 kl 07:09 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Gratulerer med dagen! Minsten er levert og jeg sitter i bussen sammen med stadig flere trøtte musikanter. Spent på første 17. mai som korpsmusikant.
Postet 17-05-23 kl 07:20 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Gratulerer med dagen!
Her soves det fortsatt, men vi har ingenting som haster. Vi skal en tur inn til den fineste byen og kikke litt på liver her om noen timer.
Postet 17-05-23 kl 07:23 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Gratulerer med dagen!
Førstemann oppe her i huset, så jeg fikk ut flagget til klokken 8.
Tenker jeg får ha frokost klar til 9, også spiser vi fortløpende. Vi skal en tur til byen når vi får kledd og summet oss. Ingenting vi skal rekke der, bare se på livet. Regner med vi er ihjelfrosne når vi kommer hjem. Foreløpig 2 grader og nordavind.
Postet 17-05-23 kl 08:13 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer med dagen!

Her blir det en rolig dag. Eldste skal være med kompiser, mens vi andre skal henge med familien på begge sider. Som vanlig.
Strøk bunadsskjorta i går kveld, men om jeg skal ha den på er en annen sak. Fint, men litt surt ute og bunaden er jo varm.
Postet 17-05-23 kl 08:27 av star star er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Gratulerer med dagen!
Postet 17-05-23 kl 08:50 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Gratulerer med dagen!
Korpset mitt går uten meg i dag, ryggen streiker.
Mann og barn er gått til bydelens barnetog. Skal møte de i skolegården senere i dag.
Postet 17-05-23 kl 09:13 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
annemede sin avatar
Gratulerer med dagen.
Postet 17-05-23 kl 09:29 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Hurra!

Vi feirer ikke så utagerende, men skal se på en ungdom i skoletoget, en i russetoget og så får vi gjester til grilling.
Postet 17-05-23 kl 09:35 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Hurra! Jeg er i ytlandet og skal jobbe nonstop hele dagen, men dere får ha en flott dag!
Postet 17-05-23 kl 09:36 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Regn, kaldt og nysnø i fjella. Men det gjer ingenting for meg, for etter at eg store delar av livet har vore korpsmusikar og hatt 17. mai frå morgon til kveld så har eg heimefeiring i år. Trur det er det helsa mi treng også.
Postet 17-05-23 kl 09:45 av Syrinx Syrinx er aktiv nå
Gammel
star sin avatar
Godt jeg ikke skal gå noe, for da hadde jeg mista bunaden. Må visst ha enda et par nye hemper. Fryser hvert fall ikke.
Postet 17-05-23 kl 11:18 av star star er ikke aktiv
Gammel
Sol i sør, men litt kald vind. Sett minsten gå i skoletoget. Skal snart ut på tur ved sjøen før vi griller hjemme.
Postet 17-05-23 kl 11:48 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Spilte du med korpset i toget, Blånn? Jeg tror jeg så deg, men kun bakfra, så litt usikker.
Postet 17-05-23 kl 13:23 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Gratulerer med dagen!

Jeg er godt fornøyd med å ha overlevd FAUs arrangement for barn nummer to, at jeg bare har en unge til som utløser den type dugnadsplikt og at det er hele tre år til neste gang. Nå en IS! Vurderer kakao også, det var KALDT å stå på post på arrangementet.
Postet 17-05-23 kl 14:33 av Matilda Matilda er aktiv nå
Gammel
Neket sin avatar
Vi har (heldigvis) store barn, så avslappende dag så langt. Så det lokale barnetoget og var innom skolen til niesene, nå pause i sola med en kald øl før jeg skal på grillings.
Postet 17-05-23 kl 15:01 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Gratulerer med dagen! Vi har vært innom russebussen en tur, og fått bekreftet at de skal gå i borgertoget, så da blir det en tur ned til det. Samler litt folk her i kveld, som vi ofte gjør, til litt bobler og prat. Blir bra, det.
Postet 17-05-23 kl 15:32 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Hoi! Jeg har vært utskremt påstått ansvarlig voksen med klassen i det lokale bydelstoget, det var … en opplevelse.

Nå er det slaraffenliv med mat og snop og sofa og store unger innom her og der. Og tøfler.
Postet 17-05-23 kl 15:34 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg aner ikke hvordan vær og sånn har vært, jeg har vært sengeliggende i hele dag. Opp en tur nå, for å ta en paracet.
Postet 17-05-23 kl 17:48 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Input: Ja, spilte med korpset og gikk på første rad. Så heldig at det ble skikkelig nærfilming på slottsplassen.
Postet 17-05-23 kl 18:31 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Jeg anbefaler varmt (bokstavlig talt) en kanariøy på 17.mai. Yngste er i Thailand, mellomste i Oslo, eldste er her med oss, pus blir passet av naboen, og livet er aldeles deilig uten 2 kalde, nordavind, ull, bunad og trange sko.
Postet 17-05-23 kl 19:00 av 007 007 er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no