Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 07-09-23 kl 07:04 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 20

Kommentarer

Gammel
celebelen sin avatar
Det ble hjemmekontor i dag, har sår hals og liten lyst til å spre det videre.
Postet 07-09-23 kl 07:32 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Kunne godt tenkt meg 3 timer mer søvn. Våkner jo grytidlig hver dag.
Fikk gjort unna alle obligatoriske multiple choice oppgavene i et fag i går. Satser på å gjøre de 2 siste i det andre faget i dag.
Postet 07-09-23 kl 07:34 av star star er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har sovet i hele natt!

Etter tilnærmet ingen søvn i 5 døgn så gjorde det uendelig godt. I går trente jeg en hard styrketreningsøkt, og da pleier jeg å sove godt etterpå. Men i går kveld dro jeg heller på fotballkamp enn å jobbe 4 overtidstimer slik at hodet var fullt med jobb da jeg la meg. Jeg tror nok kanskje at det også hadde en viss effekt.
Postet 07-09-23 kl 07:37 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Oppdatert 07-09-23 kl 08:02 av Tjorven
Gammel
Blondie sin avatar
Ikke så god søvn her, men i dag skal jeg til kiropraktor. Håper det kan hjelpe.
Postet 07-09-23 kl 07:46 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
God morgen fra hjemmekontoret.

Så bra Tjorven! Jeg våknet kl. 04.00, men sovnet heldigvis igjen etter en times tid, så da fikk jeg endel timer søvn i natt.
Postet 07-09-23 kl 07:48 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Hjemmekontor i dag, satser på å være veldig effektiv. Må forberede to kurs, ett til i morgen og ett i neste uke. Veldig gøy, men også greit med en gjennomgang av stoffet først.
Postet 07-09-23 kl 08:02 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Så deilig Tjorven.

Jeg har ett kort hjemmekontor før jeg skal på kurs. Godt å starte dagen litt rolig.
Postet 07-09-23 kl 08:10 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Herlig, Tjorven!
Postet 07-09-23 kl 08:24 av star star er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Fotball hørtes ut som en klok beslutning, Tjorven

Jeg prøvde de nye nike-terrengløpeskoene i går og hadde en utrolig deilig fjelltur
I ettermiddag må jeg på foreldremøte og vaske hus, men etter fire dager med lange turer setter sikkert beina pris på det selv om hodet himler
Postet 07-09-23 kl 08:36 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Mams sin avatar
Hjemmekontor her også. Har time på Ahus hos fysioterapaut og psykolog. Det er en del av opplegget Ahus har for migrenepasienter. De to samt nevrolog da. Til nå har de vel funnet ut at jeg må ta mere hensyn til meg selv og tenke mer å meg selv. Når skal man ha tid til det da?
Postet 07-09-23 kl 08:48 av Mams Mams er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jøss, på mitt sykehus er nevrologen klokkeklar på at migrene kun skal behandles av henne. At man kan trenge psykolog pga smerter anerkjenner hun bare såvidt. Rart at det er så forskjell. (jeg er veldig fornøyd med nevrologen altså, hun har fått mye til å skje).
Postet 07-09-23 kl 08:59 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
God morgen

Snart på vei til kontoret - tar første møtet hjemmefra. Har unnagjort styrkeøkt, samt tur med hunden. I dag har jeg en litt åpen kalender, så satser på å få jobbet litt

Håper også at jeg skal få ridd litt i ettermiddag. Tror at tiden er inne for å prøve å komme meg igang igjen (hesten vår er ganske ung og umoden så jeg har ikke turt å ri henne...)
Postet 07-09-23 kl 09:28 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Våknet mellom 05 og 06 i dag også, jaja.

Fått time hos en lege rundt lunsj, ta en titt på ankelen jeg skadet søndag på volleyball. Får håpe jeg får røntgen og at alt er OK, skal til Oslo i helgen.
Postet 07-09-23 kl 10:17 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Som syk har jeg luksusen at jeg kan skru av vekkerklokka, og i dag våknet jeg kvart over ni, fullstendig uthvilt.

Jeg har sovet mange, mange timer.
Postet 07-09-23 kl 10:35 av Shun Shun er aktiv nå
Gammel
star sin avatar
En oppgave levert, en igjen. Vært en tur på butikken for pause.
Postet 07-09-23 kl 12:34 av star star er ikke aktiv
Gammel
På sykehuset på skadepol….
Postet 07-09-23 kl 12:59 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Auda millact. Håper det ikke er så ille som fryktet og at du får god hjelp.

Jeg drikker solo som har gått ut på dato og puster med magen for å komme gjennom dagen og ha kontroll på livet og kalenderen de nærmeste ukene. Det vil helst gå greit.
Postet 07-09-23 kl 14:34 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Ferdig! Tok meg 3 forsøk. Altså første forsøk var godkjent, men jeg sikter på full pott.
Postet 07-09-23 kl 15:36 av star star er ikke aktiv
Gammel
Takk, akillessenen røket, så nå er jeg gipset til kneet.
Postet 07-09-23 kl 16:12 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Auda, millact. Riktig god bedring.
Postet 07-09-23 kl 16:21 av star star er ikke aktiv
Oppdatert 07-09-23 kl 17:52 av star
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no