Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 18-09-23 kl 06:51 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 20

Kommentarer

Gammel
celebelen sin avatar
Grå morgen her oppe i lia, og værmeldingen varsler regn mesteparten av dagen. Bare å finne fram regnjakke og gummistøvler!
Postet 18-09-23 kl 07:33 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Sender snart en ungdom på leirskole, erstatning for den som de ikke fikk dra på i Covid! Heldigvis en forelder som ikke lot kommunen få glemme det. Så dette blir spennende og gøy for dem, tross værmeldingen. Først kaffe og litt hjemmekontor og siste overblikk over pakkingen.
Postet 18-09-23 kl 07:44 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
scilla sin avatar
Starter uka med tannlegebesøk som både blir plagsomt og dyrt. Kan bare gå oppover derfra, altså
Postet 18-09-23 kl 07:54 av scilla scilla er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Jeg «kræsjet» bilen litt i går, men fikset det på morgenen i dag (var bare å dytte på plass en del, men trengte litt verktøy). Gadd ikke vente på bussen, så nå har jeg gått til t- banen.
Postet 18-09-23 kl 08:13 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
God våt morgen.
Det er medlt 100 mm nedbør her de neste 5 dagene. Det er bare å finne frem regntette klær.

Flaks at jeg ødela regnbuksa mi på fjelltur i helga.
Postet 18-09-23 kl 08:21 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen! Vått, mørkt og høstlig her også. Har litt å ta igjen etter to dager med superspennende seminar sist uke. Så det er bare å henge i stroppen.
Postet 18-09-23 kl 08:26 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
God morgen!

Jeg henger fortsatt litt med hodet, men skal prøve å jobbe litt i dag. Vi får se hvordan det går.
Postet 18-09-23 kl 08:30 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er i en liten knipe jobbmessig og må mobilisere ganske mye for å være på kontoret. Da hjelper det bare sånn middels at det finnes kaffe. I begynnelsen av uka er den trygge armkroken til kjæresten bortreist også, så det blir dobbelt stressende.

Jeg biter tenna sammen og håper på bedre dager.
Postet 18-09-23 kl 08:36 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Planen min i dag er trening.
Postet 18-09-23 kl 09:08 av star star er aktiv nå
Gammel
Blå sin avatar
Blondie.

Jeg er på kontoret. Det regner ute og jeg har en helt ordinær arbeidsuke foran meg.

Etter all spenningen forrige uke er det forsåvidt greit.

Plan for uken er å komme litt ordentlig i gang med julepresangstrikking.
Postet 18-09-23 kl 09:25 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
For en morgen. :svett:

Jeg tror jeg aldri at jeg har jobbet så effektivt som jeg har gjort de siste to timene. Her skjedde virkelig alt på en gang. Men nå tror jeg at jeg har hodet over vannet igjen.

Jeg gjorde en svær leveranse på fredag, og i dag sender vi ut pressemelding. Så nå venter jeg spent på om noen der ute synes det vi har jobbet med er spennende nok til å gi oss litt spalteplass. Jeg synes jo at det er kjempekult det vi har gjort, men man blir jo ekstremt fagnerd når man holder på slik jeg gjør.
Postet 18-09-23 kl 09:35 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Nå er det virkelig høst. Det er jo litt deilig å ha på seg strømper og skjerf, egentlig. Koselig på lesesalen.
Postet 18-09-23 kl 09:40 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Huh hei hvor det går! Følgefeil på jobb fra torsdag og en det genererer en del henvendelser. Egentlig er det noen ledere som ikke har gjort jobben sin, men det treffer systemet.
Postet 18-09-23 kl 10:06 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Stor klem til Blondie. Jeg har den Store Klesvaskedagen og løper opp og ned mellom kjeller og loft.
Postet 18-09-23 kl 11:54 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Blondie

Ferdig trent.
Postet 18-09-23 kl 12:43 av star star er aktiv nå
Gammel
Mams sin avatar
To-etasjers tog Tjorven? Leste nettopp om det.
Postet 18-09-23 kl 12:51 av Mams Mams er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Postet 18-09-23 kl 14:40 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Kult!
Postet 18-09-23 kl 15:14 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
apan sin avatar
Det er jo så kult da - elsker kjøre i 2. etasje på tog!
Postet 18-09-23 kl 15:17 av apan apan er ikke aktiv
Gammel
Enig, 2. etasje på tog er bra, har kjørt det i Nederland.
Postet 18-09-23 kl 15:47 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no