Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 27-09-23 kl 06:06 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 5

Kommentarer

Gammel
Blå sin avatar
God morgen.

Kontorkontor med masse etterarbeid etter to travle møtedager. Så derfor har jeg selvsagt startet med prating og surfing og masse kaffe. Men nå skal jeg komme gang. :jepp:
Postet 27-09-23 kl 09:17 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
God morgen! Skulle egentlig på kontoret i dag, men droppet det. Må ha en dag til denne uka, så det må bli fredag tror jeg.
Postet 27-09-23 kl 09:23 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Tok ukas jobbdag i går og det merkes i dag.
Jaja, får prøve å lese.
Postet 27-09-23 kl 10:26 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Hektisk start på jobb med tett kloakk… Puh. Nå skal jeg ut for å handle til morgendagens vernisage av LEGO-byen elevene har bygget. Champagnesaft +++
Postet 27-09-23 kl 10:48 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Stille heimedag, eg har valgt å ikkje ha på verken tv eller radio/musikk. Fred og ro. Av og til (eller ganske ofte, for min del) er det det ein treng.

I går gjekk eg på meg eit helsikas gnagsår på eine hælen. Ikkje så stas. Men eg fekk no i det minste gått ein veldig koselig tur i lag med ei venninne, da. Så sånn sett verdt det.

Ellers har eg handla Tine sjokolademilkshake (guilty pleasure) som eg skal by på når eg skal på cellebesøk i fengselet seinare i dag.
Postet 27-09-23 kl 13:14 av Syrinx Syrinx er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no