Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 03-01-24 kl 05:59 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 14

Kommentarer

Gammel
star sin avatar
Litt surere i dag enn i går. Fredag må nok kleslagene dobles.
Humper på bussen.
Postet 03-01-24 kl 07:01 av star star er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
I dag kom banen, men de kjørte bare enkeltsett og ikke dobbelt som de pleier om morgenen. Så det ble fullt i dag også.

Jeg hoster og harker som et uvær, og har derfor nesten ikke sovet i natt. Da er det jo litt dumt at jeg har avtalt å trene med noen, men jeg tenker at det bare er å hoppe i det. Det er ikke noen vits å utsette det lenger.

Litt fornøyd er jeg med meg selv i dag. Etter å ha vært kokk og servitør for to store tenåringer hele jula, så var det ingen protester fra knerten om å ta middagsansvar i dag. Så når jeg kommer hjem fra trening så venter det kylling tikka masala.
Postet 03-01-24 kl 08:12 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Hjemmekontor i dag også. Jeg er blitt litt for vant til kosebuksa igjen. Ikke har jeg lyst til å ut i kulda og blæsten heller.
Postet 03-01-24 kl 08:14 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Sykt mye vind i natt, dårlig søvn. La mellomleggspapir på frokosten til yngstemann, så rart ut på tallerkenen
Trodde jeg skulle ha prostatamøtet i dag, men det skal jeg visst ikke, og ledermøtet i morgen går ut, så da står jeg igjen med en uke uten møter, og det er jo bare helt nydelig.
Postet 03-01-24 kl 08:19 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Vi kom hjem fra Japan-juleferie i går morges, og jeg er fortsatt litt woozy (tross nærmere tolv timers søvn i natt) og ikke minst veldig skeptisk til ideen om at jeg faktisk må gjøre masse jobb i dag. Kan jeg ikke få en uke juleferie til, hæ, hæ?
Postet 03-01-24 kl 08:39 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Jeg er grusomt trøtt i dag, og skulle gjerne hatt en time eller to til på puta.
Mannen har blitt syk og jeg er litt spent på om jeg også blir smittet eller om jeg slipper unna. Orker ikke sykdom. Urk.
Postet 03-01-24 kl 08:45 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
God morgen! Jeg prøver å finne ut hvor mange barnebøker jeg klarer å bære med meg til jobb sammen med gymbagen. Ta med resten i morgen? Det høres da veldig defaitistisk ut!
Postet 03-01-24 kl 08:56 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar


Jeg fulgte litt spent med på oppdateringer fra dere der, Toffskij! Godt dere kom dere hjem!
Postet 03-01-24 kl 09:48 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God formiddag.

På plass på kontoret, men har egentlig mest lyst til å ligge på et mørkt rom med hodepinen min. Jaja, det går vel over.
Postet 03-01-24 kl 10:10 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Ja, vi var i Osaka og fløy derfra, så vi hadde ingen problemer. Vi kjente jordskjelvet godt der også, da (3,7 på Richters skala i Osaka, men 7,6 ved episenteret).
Postet 03-01-24 kl 10:11 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Hjemmekontor, selvsagt. For et kaos her i sør!
Postet 03-01-24 kl 11:19 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Det var altså så deilig å ha en ekstra fri/avspaseringsdag i går. Men i dag var det ingen vei utenom å kare seg opp og på jobb. Heldigvis har jeg en fin jobb med artige kollegaer, så da er det jo slett ikke så ille. Men kaldt er det da...
Postet 03-01-24 kl 11:22 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Vi skal ikkje klage på véret her på Sunnmøre no iallfall. Nokre små, blå grader og stor blå himmel. At det er heilt koko glatt kan setjast på minuslista.
Postet 03-01-24 kl 14:19 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg tar heller mange minusgrader og et godt lag stabil snø enn glatt føre.

Formen var ikke helt på topp i morges, så jeg tok hjemmekontor i dag. Har fyrt i peisen, og ser at jeg må måke fram veden fra boden ute før det blir enda kaldere. Det får bli kveldens treningsøkt.
Postet 03-01-24 kl 14:33 av celebelen celebelen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no