Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Sommerkaffe nr. 7

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Sommerkaffe nr. 7

Postet 05-08-24 kl 05:14 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 75  

Kommentarer

Gammel
Tjorven sin avatar
Da var det fredag. Jeg sitter på hjemmekontor og er veldig fornøyd med å ha fått gjort ganske mye allerede.

Det blir en kort arbeidsdag, for i dag har jeg billett på Øya og der skal Aftenpodden ha livesending som begynner kl 14.00. Jeg er skikkelig Aftenpodden-fan, så det må jeg bare få med meg. Det er meldt vanvittig drittvær i dag, så det er bare å kle på seg regntett tøy. Jeg tror jeg går for kjole, regnkåpe og gummistøvler. Da tror jeg at jeg blir passelig festivalkledd. Og så tar jeg med en ullgenser i veska.
Postet 09-08-24 kl 08:53 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er også skikkelig Aftenpodden-fan og skulle gjerne vært der. I stedet er jeg på campingen og vinden rister skikkelig i vårt lille krypinn. Tror det må bli film-maraton i dag.
Postet 09-08-24 kl 08:58 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Hjemmekontor her også, måtte bruke en times tid for å få montert opp igjen alt og få ting til å fungere. Ikke perfekt start på fredagen, men du så fornøyd man blir når det til slutt ordner seg! Rolig helg i vente, ca. ingen planer, det er deilig! Kanskje en markatur, terrassekos, litt rydding, sove lenge, drikke kaffe. Can't wait!!
Postet 09-08-24 kl 10:40 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Det er en temmelig våt dag i Oslo i dag, ja. Litt høstlig, og ganske koselig for meg som sitter inne på biblioteket og ikke skal på utendørsarrangementer. Men det skal visst bli bedre i ettermiddag, har jeg hørt.
Postet 09-08-24 kl 11:20 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Jeg har tatt feriedag for Øya; har sovet ordentlig ut og sitter og lurer på når vi skal stikke bortover i regnet. Kaja Gunnufsen kl. 14, kanskje. Vi har i det minste nye, vanntette joggesko begge to (som vi kjøpte til, og fikk mye bruk for under, ferien på Orknøyene og Shetland! ).
Postet 09-08-24 kl 11:53 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Kaija sin avatar
Jobbedag på jobbekontor, og jeg har et 5 minutters snev av ikkeproduktiv offentlig sektor, mens jeg klarner hjernen og moter meg opp til tøffe telefoner og et datasystem jeg ikke er proff i ennå.

Grisevær her, og jeg håper det går over før jeg skal på konsert i kveld. -Sommerens siste utelivskrampetrekning før feriebyen min stenger ned alt som er gøy, og vi fastboende blir satt til gjæring fram til neste sommersesong. Måtte høsten og vinteren bli kort og varm.
Postet 09-08-24 kl 12:29 av Kaija Kaija er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Løp til bussen for å komme hjem litt tidligere.
Postet 09-08-24 kl 14:59 av star star er aktiv nå
Gammel
Skikkelig høstlig i dag da jeg var på jobb før 07; pøsregn og mye vind. Fin dag på jobb, nok å gjøre, så timene gikk fort.
Postet 09-08-24 kl 16:28 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn! Pøsregnet fra i natt er erstattet med sol. Sitter inne likevel, siden alt ute er vått. Bok og kaffe mens de andre sover, så blir det vel OL og stallplikter og litt maling resten av dagen.
Postet 10-08-24 kl 09:10 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Pøsregnet fra i går er erstattet med enda mer pøsregn. Sukk.
Maraton på tv her, de løper nå 25,5 km/t......det er jo hbeeeeeeeeeelt vilt!!!
Postet 10-08-24 kl 09:18 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Strålende sol (og mye vind) ved kysten, vi nyter de to siste feriedagene. I dag får vi vennebesøk, det blir bra!
Postet 10-08-24 kl 09:26 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
korrigerer meg selv, det var distansen løpt som viste , men de løper syyyyyyykt fort!
Postet 10-08-24 kl 09:34 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Opphold her. Dagens plan er å handle mat, kjøpe en flaske Cremant i gave, OL og vaske bad.
Postet 10-08-24 kl 09:35 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Skal straks på en butikktur. Se ferdig bronsjekampen først selv om vinneren ser ut til å være klar.
Postet 10-08-24 kl 11:25 av star star er aktiv nå
Gammel
Appelsin sin avatar
Jeg har løpt 14 km på fjellet. Det var som å løpe i en elv, med dusj, uten varmtvann.
Ja, jeg er sprø.
Postet 10-08-24 kl 13:32 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Eh, ja. Klin koks sprø, faktisk .
Postet 10-08-24 kl 13:44 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg skulle vært på vei til bursdagsfest, men i stedet for ligger jeg på sofaen med feber, sutreleppe og neverending mas på jobbtelefonen.
Postet 10-08-24 kl 14:57 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God bedring, Maverick.
Postet 10-08-24 kl 15:03 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
God bedring, Maverick!
Postet 10-08-24 kl 18:13 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Å så synd, Mavs!
Postet 11-08-24 kl 01:21 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen, sol og straks kaffe i koppen.
Kino senere idag, Innsiden ut 2 for alle. Ellers lite planer for dagen. Lade opp før litt jobb imorgen.
Postet 11-08-24 kl 09:14 av Millen Millen er ikke aktiv
Oppdatert 11-08-24 kl 09:45 av Millen
Gammel
Blondie sin avatar
Siste feriedag byr på strålende sol ved kysten. Vi planlegger å vente med å reise hjem til i kveld, makse ut litt.
Postet 11-08-24 kl 09:22 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
God morgen fra fjellet. Siste feriedag i dag. Ikke klar for jobb og høsten :/
Postet 11-08-24 kl 09:47 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn fra ridehallen. Utslipp av alle hestene var vår jobb i dag, en jobb jeg glatt delegerer til de mindreårige siden jeg er redd hester. Siste dag før jobb her og, avslutter med grått og kuling.
Innsiden ut er planen her og faktisk, men tror ikke vi blir alle. Eldste var på fest i går, tviler på hun er kinoklar.
Postet 11-08-24 kl 09:51 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
God morgen. På kontoret i dag. Ser ut til å bli en flott dag, men det var kun 10 grader da jeg gikk i morges.
Postet 12-08-24 kl 08:58 av Sissel Sissel er ikke aktiv

Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:12.