Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.
Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Kommentarer totalt 7
Kommentarer
|
|
Jeg melder meg først i apriltråden! Kaffen er klar, påskesnø og sol glimrer med sitt fravær. Til gjengjeld er det vind og regn, og jeg skal ta opp igjen siste omgangen av strikketøyet mitt
.I ettermiddag blir det avreise til påskedestinasjon og jeg regner med det blir rikelig tid til å strikke og rekke opp igjen flere ganger. |
Postet I dag kl 08:57 av Fintdethei!
|
|
|
God 1 april!
Her er kaffe I koppen, sol og blå himmel. Heldigvis ingen snø. |
Postet I dag kl 10:11 av Millen
|
|
|
Jeg skal også rekke opp litt i dag, prøver meg på i-cordopplegg og fikk en veldig løs første omgang. Det skal hjelpe å stramme underveis, ev å legge opp med en mindre pinne. Hadde vært greit å få i orden, siden jeg skal vise fram teknikken på kurs neste onsdag.
![]() |
Postet I dag kl 10:12 av celebelen
|
|
|
Her på dette fjellet er det mye snø, men ingen sol. Vi skal på handling og så plukke opp yngste og samboer på togstasjonen. I morgen er det meldt knallvær, så da blir det nok ski, solo og kvikklunch.
|
Postet I dag kl 10:54 av 007
|
|
|
Jeg starter april og påskeferien på blodbanken. Men nå er det gjort og etter litt rydding og pakking går turen til fjellet
|
Postet I dag kl 11:20 av Blå
|
|
|
Jeg har vært på poltur, bare sånn for å forberede diverse middager. Så tok sykkelen i stedet for skiene. Venter familiegjenforening i kveld, eldste kommer hjem til påske og mann og de yngste kommer fra en hyttetur med naboen. Så jeg får brette opp ermene og ta en siste innsats på hjemmekontoret før det braker løs.
|
Postet I dag kl 11:28 av tink
|
|
|
Vært en tur på butikken og nå er jeg helt ferdig. Kroppen driver med et eller annet som jeg ikke helt får taket på.
Jaja. |
Postet I dag kl 13:34 av star
|
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu
- Aprilkaffe (01-04-26)
- Marskaffe (01-03-26)
- Februarkaffe! (01-02-26)
- Nyttårskaffe (01-01-26)
- Desemberkaffe (02-12-25)

.