Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Jeg velger meg april(kaffe)

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Jeg velger meg april(kaffe)

Postet 01-04-25 kl 05:55 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 120  

Kommentarer

Gammel
star sin avatar
Da har jeg henta en sliten sivil soldat. Kjente han knapt nok igjen med snauklipt hode og klær og bag jeg ikke kan huske å ha sett.
Postet 12-04-25 kl 09:35 av star star er ikke aktiv
Gammel
millact sin avatar
Jeg pyntet litt til påske torsdag kveld før eldste kom hjem. Usikker på om hun fikk det med seg i går eller satte pris på det.
Postet 12-04-25 kl 10:07 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Jeg pleier å kjøpe gule tulipaner til påske, og hvis vi er på hytta setter jeg frem den hjemmelagde påskepynten fra yngste var liten. I år skal vi reise bort så da blir det ikke noe påskepynt.
Postet 12-04-25 kl 14:09 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Jeg skulle pynte nå i kveld, men ble litt uggen etter travel formiddag og lang (deilig!) fjelltur, så utsetter til i morgen.
Har en diger boks med gul galskap etter alle år med tre barn, så kan ikke sette fram alt
Postet 12-04-25 kl 19:57 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Kassa med påskepynt, ja... kor er den, mon tru?
Postet 12-04-25 kl 20:35 av Syrinx Syrinx er aktiv nå
Gammel
Martis sin avatar
Jeg pynter ikke så mye, men tulipanene er gule i påsken. I tillegg har jeg noen glass egg fra Hadeland som jeg må finne en kvist eller grein til å henge de på. Jeg prøver og begrense antall ting vi har i leiligheten på fjellet slik at det er god plass.
Postet 13-04-25 kl 07:15 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Vi har pyntet her. Det er koselig med rare påskeharer og skeive kyllinger og alt med seg.
Postet 13-04-25 kl 14:41 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Vi har all pynten på fjellet, men er foreløpig hjemme i et strippet, ryddig hus midt i en salgsprosess. Fjellet i morgen, og så ser vi været an hvor lenge vi blir.
Postet 13-04-25 kl 17:00 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Jeg har gåsunger og litt eggepynt rundtom. Og tre sittoner i en skål midt på kjøkkenøya.
Postet 13-04-25 kl 18:15 av Pøblis Pøblis er aktiv nå
Gammel
Tangerine sin avatar
Første runde i cupen, heia Hødd!
Postet 13-04-25 kl 18:57 av Tangerine Tangerine er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er på sykehuset, her er det rolig. Har en poliklinisk time snart og akter å dra tilbake til sola i hagen kjapt etterpå. Resten av familien sover, mulig jeg skal overraske dem med litt god frokost.
Postet 14-04-25 kl 08:35 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Nesten alene på kontoret og så fungerer ikke det datasystemet jeg bruker mest. To restarter på maskinen og snakket med to på support og så viser det seg at "det er et generelt problem, de holder på å ordne det".

Jeg har nok å gjøre til å finne noe annet altså. Men, jeg får ikke gjort det jeg hadde planlagt.
Postet 14-04-25 kl 08:45 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar

Mandag og jeg har jobbet en stund hjemmefra, og skal ned på kontoret etterhvert - men kroppen er treg i dag så alt går litt sakte.

Ref påskepynt - slikt kommer man ikke unna med en høytidsbegeistret jentunge i hus, så her er det egg og fjær og skolelagd pynt og whatnot, og gul duk og gule tulipaner.

Min mellomste (19) mener at vi har som påsketradisjon å se John Wick, eller i hvert fall at vi gjorde det i fjor og derfor ville det bli tradisjon om vi gjorde det i år, så det har vi gjort og er godt fornøyd med å finne påskerelevans an mass i filmen. Masse blod og shady kirkefolk og kors og greier! Lite kyllinger og harer, men viktig å ikke glemme påskens ekte budskap også.
Postet 14-04-25 kl 08:50 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen. Har sendt hordene på jakt etter snø og skimuligheter. Siden man må kjøre bil i nesten to timer for å finne en anstendig skibakke, så holder jeg fortet på hjemmekontoret. Har gule tulipaner og utsikt til lunsj i sola på verandaen - det går duge.
Postet 14-04-25 kl 09:10 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Systemet er oppe og jeg er godt i gang.

Nå har jeg til og med fått selskap av to kollegaer så det er litt liv i landskapet.
Postet 14-04-25 kl 09:27 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Morn! Vi har fått Datteren hjem en tur, så plutselig var det flere folk å konkurrere med om badet i morges. Jeg sitter på kontor med egentlig overraskende mange kolleger, og i morgen reiser vi nordover, så vi får nyte nesten-sommeren i Oslo mens vi er her.
Postet 14-04-25 kl 10:23 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Jeg er tilbake fra besøk hos utenlandsstudenten, som var veldig koselig. Neste gang dere drar til Tallinn, burde dere spise middag på Ülo og boller på Pulla Bakery. Just sayin'!

I dag har jeg sovet lenge, latet meg og har nå begynt på tidenes mest ineffektive hjemmekontor.
Postet 14-04-25 kl 12:47 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Har vært og kikka på utemøbler og vært en rask tur innom Obs. Shille og rolig hjemme da guttungen er på harrytur.
Postet 14-04-25 kl 13:31 av star star er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Trump gir ikke lye påskeferie, gitt.
Postet 14-04-25 kl 14:15 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Kaffestuggu har opprettet eget hjørne for påskekaffe.
http://www.foreldreportalen.no/forum/blog.php?b=54224
Postet 14-04-25 kl 15:55 av Fersken Fersken er ikke aktiv

Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:55.