Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Nasses lille verden

Vordende hundeeier.

Jeg er liten og rosa, men om min verden er i virkeligheten så liten som meg vites ikke, men noe må jo bloggen hete? Og noe må den handle om - mye dill og dall; smått og stort.
Rangér dette innlegget

Vordende hundeeier.

Postet 28-01-09 kl 18:56 av Nasse

Ja, det er litt merkelig at vi skal få oss en hund. Nærmere bestemt en boxer. Vi gleder oss veldig. Ungene vet ingenting ennå, mest fordi de sikkert ville bli veldig skuffet hvis det ikke ble noe av pga at de ikke får laget et kull som planlagt eller noen valper skulle dø i fødsel, eller noe annet dumt skulle skje. Når vi da vet helt sikkert så blir gleden deres desto større.

Jeg har aldri hatt en hund. Jeg har vel egentlig aldri ønsket meg en heller. Derfor er det desto merkeligere at vi skal få en til sommeren. Kullet er planlagt til våren. Jeg er heller ikke glad i hunder som hopper opp på meg, og derfor skaffer vi oss den mest lekne hunden som finnes? Jaja så bakvendt kan det være. Men jeg har heller aldri villet hatt en liten hund. Jeg synes de er mye mer gneldrete enn de større. Kanskje noe jeg bare innbiller meg det altså. Nå kjenner jeg at jeg gleder meg til å få en liten hund. Det blir litt rart med nattevåk og pottetrening igjen. For det regner jeg med må til.

Dette blir mor til valpen (hvis alt går som det skal vel og merke):



Og dette vil være faren:

Kommentarer totalt 10

Kommentarer

Gammel
Muskat sin avatar
Så spennende! Boxere er kjempefine hunder.
Postet 28-01-09 kl 20:07 av Muskat Muskat er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg synes seff at det er knallkult.
Postet 28-01-09 kl 20:09 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Ah, fineste hundene! Det må jo bare bli fantastiske valper av det der. Blogg mye om det da, for vi har pelsdyrallergiker-barn og jeg må derfor leve via andre.
Postet 28-01-09 kl 20:11 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Nasse sin avatar
Jeg leser alt det jeg kan komme over for tiden om boxere og hundehold. Er det noen som har tips, så kom gjerne med dem. *grønn når det gjelder hunder*
Postet 28-01-09 kl 20:19 av Nasse Nasse er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Postet 28-01-09 kl 20:21 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Nasse sin avatar
Takk, alfaCharlie.
Postet 28-01-09 kl 20:45 av Nasse Nasse er ikke aktiv
Gammel
Bobbelur sin avatar
Jeg var passelig grønn på det å oppdra hund selv da vi kjøpte vår. Angrer ikke et sekund! Lykke til!
Postet 28-01-09 kl 21:35 av Bobbelur Bobbelur er ikke aktiv
Gammel
Nasse sin avatar
Vi skal besøke kennelen som skal selge hunden til oss i februar. Jeg har jo en del spørsmål. Litt greit å treffe dem på forhånd slik at de kan se at vi er ordentlige folk. Vi kjenner noen som har kjøpt boxer fra samme kennel. Greit det å få anbefalinger den veien og.
Postet 28-01-09 kl 22:04 av Nasse Nasse er ikke aktiv
Gammel
Pelen sin avatar
Så hyggelig! Gå på mange hundekurs er min anbefaling. Kanskje trene agility også, det tror jeg kan være morsomt for både store og små.
Postet 28-01-09 kl 22:47 av Pelen Pelen er ikke aktiv
Gammel
Milfrid sin avatar
Dette kjenner jeg meg igjen i! Vi skal også kjøpe hund nå, og jeg har heller aldri ønsket meg hund. Snodige greier, men jeg gleder meg litt også
Postet 11-08-09 kl 04:54 av Milfrid Milfrid er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Nasse

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no